d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1267126722673267426755001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 2 2012 01:14pm
hockeyn på datorn & fotbollen på tv B)

bilden åkte då den va 100000x100000 :(

This post was edited by Chefen on Oct 2 2012 01:15pm
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 2 2012 01:16pm
Quote (c00kie_m0nster @ Oct 2 2012 07:46pm)
Fasen hittar inte när Malte (mrbfg317) spelar werewolf:(


Han verkar ha tagit bort den :(
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 2 2012 01:17pm
Quote (K1NGEN @ 2 Oct 2012 17:25)
Tribute till Benke

http://www.youtube.com/watch?v=gdSIFXbd4XE



det var tider d pajkar


inte godkänt, för seg med att locka + chains...
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 2 2012 01:39pm
timrå vann... brynäs vann -,-
Member
Posts: 205,359
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 2 2012 02:10pm
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2012 03:26pm


l0l

This post was edited by dej on Oct 2 2012 03:37pm
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 2 2012 03:36pm
man får väl inte posta Existenzlänkar på jsp? eller?

Aja, de spelar ingen roll så länge inte nån tråkmåns reportar posten.

Och det är drygt och noobigt att reporta varandra i swe sub.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2012 03:37pm
Quote (Litttle_Brother @ Oct 2 2012 10:36pm)
man får väl inte posta Existenzlänkar på jsp? eller?

Aja, de spelar ingen roll så länge inte nån tråkmåns reportar posten.

Och det är drygt och noobigt att reporta varandra i swe sub.


aha seriöst? fixar det isf
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 2 2012 03:38pm
Quote (dej @ Oct 2 2012 10:37pm)
aha seriöst? fixar det isf


LB skojar aldrig
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 2 2012 03:39pm
Quote (Litttle_Brother @ 2 Oct 2012 23:36)
man får väl inte posta Existenzlänkar på jsp? eller?

Aja, de spelar ingen roll så länge inte nån tråkmåns reportar posten.

Och det är drygt och noobigt att reporta varandra i swe sub.


fsfshhshsh
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267126722673267426755001Next
Closed New Topic New Poll