Quote (Litttle_Brother @ Oct 2 2012 10:36pm)
man får väl inte posta Existenzlänkar på jsp? eller?
Aja, de spelar ingen roll så länge inte nån tråkmåns reportar posten.
Och det är drygt och noobigt att reporta varandra i swe sub.
aha seriöst? fixar det isf