d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1267026712672267326745001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 2 2012 12:05pm
Quote (K1NGEN @ 2 Oct 2012 20:03)
var ett tagsen nu men vi snackar på d2..när hangör comebacker.
Rubberninja kände jag inte direkt ...friend of a friend så att säga



han pluggade på chalmers va?


haha, jag, rubber och compeedo, vi kom på ett eget språk, det var en brutalt våldtagen engelska.. Ingen annan förstod oss!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 2 2012 12:06pm
Quote (Fil @ 2 Oct 2012 20:05)
haha, jag, rubber och compeedo, vi kom på ett eget språk, det var en brutalt våldtagen engelska.. Ingen annan förstod oss!


Jag och SCXiao också.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 2 2012 12:07pm
Quote (Giraff @ 2 Oct 2012 20:06)
Jag och SCXiao också.


pratade ni också 1363?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2012 12:11pm
Quote (K1NGEN @ Oct 2 2012 07:03pm)
var ett tagsen nu men vi snackar på d2..när hangör comebacker.
Rubberninja kände jag inte direkt ...friend of a friend så att säga



han pluggade på chalmers va?


japp, något slags mikrobiologi eller något
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 2 2012 12:28pm
Sitter och pratar med mig själv i mitt rum, ingen är hemma

så kommer jag göra när jag flyttar också, pratar med mig själv hela tiden när jag är själv

är jag psykiskt störd?
Member
Posts: 32,036
Joined: Nov 5 2006
Gold: 2,013.51
Oct 2 2012 12:36pm
har väl sett benke på msn typ någon gång, men inte ofta man ser av den tjommen. la till han i mitt linkedin-nätverk nyligen, det var väl senaste "kontakten"

för övrigt.....

har någon testat spelet Hawken? mechcombatspel, grymt kul!

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 2 2012 12:36pm
Quote (snoramej @ 2 Oct 2012 20:28)
Sitter och pratar med mig själv i mitt rum, ingen är hemma

så kommer jag göra när jag flyttar också, pratar med mig själv hela tiden när jag är själv

är jag psykiskt störd?


Nej då du är bara speciell
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 2 2012 12:41pm
Quote (PlaaD @ 2 Oct 2012 20:36)
Nej då du är bara speciell


Samma sak imo
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 2 2012 12:43pm
nvm^^

This post was edited by K1NGEN on Oct 2 2012 12:46pm
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 2 2012 12:46pm
Fasen hittar inte när Malte (mrbfg317) spelar werewolf:(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1267026712672267326745001Next
Closed New Topic New Poll