Quote (K1NGEN @ 2 Oct 2012 20:03)
var ett tagsen nu men vi snackar på d2..när hangör comebacker.
Rubberninja kände jag inte direkt ...friend of a friend så att säga
han pluggade på chalmers va?
haha, jag, rubber och compeedo, vi kom på ett eget språk, det var en brutalt våldtagen engelska.. Ingen annan förstod oss!