Quote (Fil @ 2 Oct 2012 20:01)
ah, så du snackar fortfarande med honom?

Har tappat kontakten med alla d2'are i princip.. Rubberninja var nog min favorit!
var ett tagsen nu men vi snackar på d2..när hangör comebacker.
Rubberninja kände jag inte direkt ...friend of a friend så att säga
Quote (dej @ 2 Oct 2012 20:02)
snackade med benke för nån vecka sen, han har pluggat klart iaf
han pluggade på chalmers va?
This post was edited by K1NGEN on Oct 2 2012 12:04pm