d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1266926702671267226735001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 2 2012 11:25am
Tribute till Benke





det var tider d pajkar


Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 2 2012 11:29am
Tydligen fick jag verbal varning för jag skriver hy hela tiden.

Så jag skriver Hejsan hoppsan alla medlemmar vad händer?
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 2 2012 11:31am
Quote (Marcusd0 @ 2 Oct 2012 19:29)
Tydligen fick jag verbal varning för jag skriver hy hela tiden.

Så jag skriver Hejsan hoppsan alla medlemmar vad händer?


kan ju ha med dina* 109,5k post?

postar någon "hy" bara i en post så ser* dom nog det som spam

This post was edited by K1NGEN on Oct 2 2012 11:43am
Member
Posts: 205,369
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 2 2012 11:34am
Quote (K1NGEN @ 2 Oct 2012 19:31)
kan ju ha med din 109,5k post?

postar någon "hy" bara i en post så dom nog det som spam


haters gonna hate
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 2 2012 11:41am
Quote (Marcusd0 @ 2 Oct 2012 19:34)
haters gonna hate


hgh?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 2 2012 11:54am
Quote (K1NGEN @ 2 Oct 2012 19:25)
Tribute till Benke

http://www.youtube.com/watch?v=gdSIFXbd4XE



det var tider d pajkar


han var en för jävla härlig kille! minns att jag köpte hans assasinka!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 2 2012 11:59am
Quote (Fil @ 2 Oct 2012 19:54)
han var en för jävla härlig kille! minns att jag köpte hans assasinka!


Ja benke är trevlig, han brukar spela i omgångar
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 2 2012 12:01pm
Quote (K1NGEN @ 2 Oct 2012 19:59)
Ja benke är trevlig, han brukar spela i omgångar


ah, så du snackar fortfarande med honom? :)
Har tappat kontakten med alla d2'are i princip.. Rubberninja var nog min favorit!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2012 12:02pm
snackade med benke för nån vecka sen, han har pluggat klart iaf
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 2 2012 12:03pm
Quote (Fil @ 2 Oct 2012 20:01)
ah, så du snackar fortfarande med honom? :)
Har tappat kontakten med alla d2'are i princip.. Rubberninja var nog min favorit!


var ett tagsen nu men vi snackar på d2..när hangör comebacker.
Rubberninja kände jag inte direkt ...friend of a friend så att säga

Quote (dej @ 2 Oct 2012 20:02)
snackade med benke för nån vecka sen, han har pluggat klart iaf


han pluggade på chalmers va?

This post was edited by K1NGEN on Oct 2 2012 12:04pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1266926702671267226735001Next
Closed New Topic New Poll