d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1266267268269270404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 21 2015 02:23am
jag och godis snackade om en sak häromdagen.
låt säga att man har ett adoptivsyskon, en kines närmare bestämt. ska vi tillåta att man säger åt hen att följa och joina games? alltså att hen bara står i Town, absolut inget shopping eller mfing eller något. bara för att fylla games liksom. så att den bara följer en automatiskt. jag kör fullscreen och med glide är det jävligt segt att allt tabba för att göra detta själv.

vill ha fleras åsikter innan vi bestämmer något :P
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 21 2015 03:59am
Quote (Simon @ 21 Aug 2015 09:23)
jag och godis snackade om en sak häromdagen.
låt säga att man har ett adoptivsyskon, en kines närmare bestämt. ska vi tillåta att man säger åt hen att följa och joina games? alltså att hen bara står i Town, absolut inget shopping eller mfing eller något. bara för att fylla games liksom. så att den bara följer en automatiskt. jag kör fullscreen och med glide är det jävligt segt att allt tabba för att göra detta själv.

vill ha fleras åsikter innan vi bestämmer något :P


Quote
regler: var inte en idiot och fuska inte, det blir roligare för alla så!


:wacko:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 21 2015 04:02am
Quote (Simon @ 21 Aug 2015 08:23)
jag och godis snackade om en sak häromdagen.
låt säga att man har ett adoptivsyskon, en kines närmare bestämt. ska vi tillåta att man säger åt hen att följa och joina games? alltså att hen bara står i Town, absolut inget shopping eller mfing eller något. bara för att fylla games liksom. så att den bara följer en automatiskt. jag kör fullscreen och med glide är det jävligt segt att allt tabba för att göra detta själv.

vill ha fleras åsikter innan vi bestämmer något :P


Mf:a i samma game? Turas om med olika bossar osv.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 21 2015 04:25am
Quote (Giraff @ 21 Aug 2015 11:59)
:wacko:


frågan var om det räknas som fusk eller inte
problemet blir när man korsar gränsen, nån tomte kommer dra igång en shopping kines och då är ytterligare en gräns korsad och samma person kanske inte blir upptäckt vilket gör att hen kommer att prova smygkinesa lite.
så vi kanske ska säga att det ej är ok?

This post was edited by Simon on Aug 21 2015 04:26am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 21 2015 04:41am
Quote (Simon @ 21 Aug 2015 11:25)
frågan var om det räknas som fusk eller inte
problemet blir när man korsar gränsen, nån tomte kommer dra igång en shopping kines och då är ytterligare en gräns korsad och samma person kanske inte blir upptäckt vilket gör att hen kommer att prova smygkinesa lite.
så vi kanske ska säga att det ej är ok?


Nämen jag har har en ett gäng kusiner som gillar att mfa flera dygn i sträck, är det lugnt om jag bjuder in dem till realmen?
Hela poängen med att skapa den här realmen var väl att komma undan bots och hacks, då känns det ju rätt löjligt att tillåta just bots.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 21 2015 05:03am
Quote (Giraff @ 21 Aug 2015 12:41)
Nämen jag har har en ett gäng kusiner som gillar att mfa flera dygn i sträck, är det lugnt om jag bjuder in dem till realmen?
Hela poängen med att skapa den här realmen var väl att komma undan bots och hacks, då känns det ju rätt löjligt att tillåta just bots.


stor skillnad på en som bara joinar games och inte gör något och en som mfar, tycker du inte?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 21 2015 05:22am
Quote (Simon @ 21 Aug 2015 12:03)
stor skillnad på en som bara joinar games och inte gör något och en som mfar, tycker du inte?


Nej.
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,365.47
Aug 21 2015 05:29am
Tycker personligen att Sandlådan är orättvis för det går fortare att levla, göra hf/sox quests osv men jag köper det för man måste ändå jobba lite själv :P

Kusiner och adopterade kineser tycker jag dock att vi inte borde tillåta under några omständigheter. Precis som man inte "bara" borde få använda gps när man springer igenom a2/3 t.ex.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 21 2015 05:31am
Quote (SCXiao @ 21 Aug 2015 13:29)
Tycker personligen att Sandlådan är orättvis för det går fortare att levla, göra hf/sox quests osv men jag köper det för man måste ändå jobba lite själv :P

Kusiner och adopterade kineser tycker jag dock att vi inte borde tillåta under några omständigheter. Precis som man inte "bara" borde få använda gps när man springer igenom a2/3 t.ex.


Sandlådan?

U wot m8


e:

Nvm förstod

This post was edited by Fil on Aug 21 2015 05:31am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 21 2015 05:32am
Quote (Giraff @ 21 Aug 2015 13:22)
Nej.


jag tycker inte det är samma sak men då vet jag din åsikt. vill ha flera åsikter innan något ristas i sten, demokrati ftw!

Quote (SCXiao @ 21 Aug 2015 13:29)
Tycker personligen att Sandlådan är orättvis för det går fortare att levla, göra hf/sox quests osv men jag köper det för man måste ändå jobba lite själv :P

Kusiner och adopterade kineser tycker jag dock att vi inte borde tillåta under några omständigheter. Precis som man inte "bara" borde få använda gps när man springer igenom a2/3 t.ex.


Point taken!

lutar åt att det blir totalförbjudet. det drabbar inte mig jättemkt för jag har köpt sandboxie och jag har tagit 92+ på Classic 3 ladders irad helt legit igenom att joina med min sorc och 3 fillers. jag är en jävel på det där, nackdelen är att jag inte kommer orka köra fullscreen mer men det är det värt :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev1266267268269270404Next
Add Reply New Topic New Poll