d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1266626672668266926705001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 1 2012 01:48pm
fittkatt, slicka dig i arslet någon gång så jag slipper jaga iväg dig när du vill vara gosig.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 1 2012 01:49pm
Quote (SCXiao @ 1 Oct 2012 16:40)
9001, annars anstränger du dig inte tillräckligt :angry:


Not even close B)

Det va big att det blev utryckning precis när jag kom till brandstationen samt att de precis hade skiftbyte då så vart total kaos :lol:

This post was edited by PlaaD on Oct 1 2012 01:49pm
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 1 2012 02:25pm
vart afk ett tag och ser genast att jag missat en del, (fått nytt jobb och flyttat)

update tack! B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 1 2012 02:25pm
Quote (snoramej @ 1 Oct 2012 21:48)
fittkatt, slicka dig i arslet någon gång så jag slipper jaga iväg dig när du vill vara gosig.


elak som vaanligt.
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Oct 1 2012 02:26pm
Quote (snoramej @ 1 Oct 2012 21:48)
fittkatt, slicka dig i arslet någon gång så jag slipper jaga iväg dig när du vill vara gosig.


:headscratch:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 1 2012 02:45pm
@ Umade
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 1 2012 02:54pm
Quote (Fil @ 1 Oct 2012 19:39)
Gay gay gay!!!


skrev så trots det där skulle komma, men jag tänkte mer på längden på pattar.

Quote (PhearCIII @ 1 Oct 2012 19:42)
120HZ är aldrig fel.. :)


jajo, men spelar bara lol och sen surfar så det blir bra. Pallar inte heller lägga ut pengar på en datorskärm egentligen, så detta blir perfa.
Member
Posts: 205,355
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Oct 1 2012 02:59pm
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Oct 1 2012 03:08pm
Quote (Marcusd0 @ 1 Oct 2012 22:59)
http://i.imgur.com/tAWR9.png


#1 rpg
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 1 2012 03:12pm
fan grabbar

är det bara jag som tänker på "frag or die" när jag hör fear of the dark? B)

Här är förresten en fet version på harpa!



This post was edited by Fil on Oct 1 2012 03:13pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1266626672668266926705001Next
Closed New Topic New Poll