Quote (eviilution @ Oct 1 2012 08:27pm)
Sådärja! Blev en 27sula till datorn. Kosta dessutom endast 1990 istället för 2290 som det stog på nätet! Man fick dcock med en svin kort VGA kabel... år 2010, hur fan tänker dom? Finns dessutom inte ens dvi, utan det är antingen hdmi eller vga :S jävla jönsar.
Sa ju att du inte skulle köpa den..
This post was edited by PhearCIII on Oct 1 2012 01:30pm