☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2664
2665
2666
2667
2668
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624470
Replies: 50000
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#26651
Oct 1 2012 07:27am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Oct 2012 15:22)
DO YOU HAF: rUSSIAN MUSIK?
-no
-WHERE DO I FIND?
-in Russia
-BUT ITS FAR?
Sovjetify
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#26652
Oct 1 2012 07:40am
Quote (SCXiao @ 1 Oct 2012 15:27)
Sovjetify
Listens to you
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#26653
Oct 1 2012 08:15am
Rullbandstest om 75min lite drygt.
Undrar vad pulsen landar på denna gång
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#26654
Oct 1 2012 08:40am
Quote (PlaaD @ 1 Oct 2012 16:15)
Rullbandstest om 75min lite drygt.
Undrar vad pulsen landar på denna gång
9001, annars anstränger du dig inte tillräckligt
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#26655
Oct 1 2012 10:17am
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#26656
Oct 1 2012 10:30am
Quote (umade @ 1 Oct 2012 17:17)
http://www.youtube.com/watch?v=DcJFdCmN98s
Den var fan lite catchy
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#26657
Oct 1 2012 10:34am
Idag kom plastkörkortet hem, nice
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26658
Oct 1 2012 11:26am
Quote (PhearCIII @ 1 Oct 2012 18:34)
Idag kom plastkörkortet hem, nice
Grattis!
Ser ut som att jag får pengarna tillbaka för min sketna asus den här veckan.
Kan säga att jag ALDRIG IGEN köper asus, två jävla månader har det tagit!
sturm
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold
:
3,135.90
#26659
Oct 1 2012 11:46am
Quote (Fil @ 1 Oct 2012 18:26)
Grattis!
Ser ut som att jag får pengarna tillbaka för min sketna asus den här veckan.
Kan säga att jag ALDRIG IGEN köper asus, två jävla månader har det tagit!
Ska du köra Äpple istället eller testa något annat märke?
Kanske Webhallens egna?
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26660
Oct 1 2012 11:56am
Quote (sturm @ 1 Oct 2012 19:46)
Ska du köra Äpple istället eller testa något annat märke?
Kanske Webhallens egna?
Tror faktiskt att det får bli vad siba har att erbjuda, kör nog på apple
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2664
2665
2666
2667
2668
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact