d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1266426652666266726685001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Oct 1 2012 07:27am
Quote (Svartermetalisk @ 1 Oct 2012 15:22)
DO YOU HAF: rUSSIAN MUSIK?

-no

-WHERE DO I FIND?

-in Russia

-BUT ITS FAR?


Sovjetify
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 1 2012 07:40am
Quote (SCXiao @ 1 Oct 2012 15:27)
Sovjetify


Listens to you
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 1 2012 08:15am
Rullbandstest om 75min lite drygt.
Undrar vad pulsen landar på denna gång
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Oct 1 2012 08:40am
Quote (PlaaD @ 1 Oct 2012 16:15)
Rullbandstest om 75min lite drygt.
Undrar vad pulsen landar på denna gång


9001, annars anstränger du dig inte tillräckligt :angry:
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 1 2012 10:17am
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 1 2012 10:30am
Quote (umade @ 1 Oct 2012 17:17)
http://www.youtube.com/watch?v=DcJFdCmN98s


Den var fan lite catchy :lol:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 1 2012 10:34am
Idag kom plastkörkortet hem, nice :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 1 2012 11:26am
Quote (PhearCIII @ 1 Oct 2012 18:34)
Idag kom plastkörkortet hem, nice :D


Grattis! :)

Ser ut som att jag får pengarna tillbaka för min sketna asus den här veckan.
Kan säga att jag ALDRIG IGEN köper asus, två jävla månader har det tagit!
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Oct 1 2012 11:46am
Quote (Fil @ 1 Oct 2012 18:26)
Grattis! :)

Ser ut som att jag får pengarna tillbaka för min sketna asus den här veckan.
Kan säga att jag ALDRIG IGEN köper asus, två jävla månader har det tagit!


Ska du köra Äpple istället eller testa något annat märke?

Kanske Webhallens egna?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 1 2012 11:56am
Quote (sturm @ 1 Oct 2012 19:46)
Ska du köra Äpple istället eller testa något annat märke?

Kanske Webhallens egna?


Tror faktiskt att det får bli vad siba har att erbjuda, kör nog på apple
Go Back To Svenska Topic List
Prev1266426652666266726685001Next
Closed New Topic New Poll