d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1266226632664266526665001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2012 04:48am
Äre gratis att hämta ut kryckor för lån på vårdcentraler?
Eller äre kommun till kommun/vårdcentral till vårdcentral?

Andra knät har tagit en feetasmäll nu :S
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 1 2012 04:50am
ring vårdcentralen
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 1 2012 04:53am
Quote (ChingeR @ Oct 1 2012 12:48pm)
Äre gratis att hämta ut kryckor för lån på vårdcentraler?
Eller äre kommun till kommun/vårdcentral till vårdcentral?

Andra knät har tagit en feetasmäll nu :S


dafuq erik, y u made of glass
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 1 2012 04:54am
Quote (ChingeR @ 1 Oct 2012 12:48)
Äre gratis att hämta ut kryckor för lån på vårdcentraler?
Eller äre kommun till kommun/vårdcentral till vårdcentral?

Andra knät har tagit en feetasmäll nu :S




This post was edited by PlaaD on Oct 1 2012 04:54am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2012 04:55am
Quote (umade @ 1 Oct 2012 12:53)
dafuq erik, y u made of glass


venne :/
JAg skulle fan passa bra i Arsenal :D

Blev knuff o bök framför mål i innebandymatchen i lördags, så jag fick en crosschecking i ryggen på samma gång som en grabb stod på min högra fot.
Jag ramlade frammåt och han stod kvar på foten en stund, så jag vred om knät ://



jag som precis börjat med juniorallsvenskan o grejjer :/

This post was edited by ChingeR on Oct 1 2012 04:55am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 1 2012 05:02am
Quote (ChingeR @ Oct 1 2012 12:55pm)
venne :/
JAg skulle fan passa bra i Arsenal :D

Blev knuff o bök framför mål i innebandymatchen i lördags, så jag fick en crosschecking i ryggen på samma gång som en grabb stod på min högra fot.
Jag ramlade frammåt och han stod kvar på foten en stund, så jag vred om knät ://



jag som precis börjat med juniorallsvenskan o grejjer :/


:(

världens otur ju
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 1 2012 05:05am
Quote (Marcusd0 @ 1 Oct 2012 04:42)
nej man kan inte köra någon norrlands stil och hopa in när som helst :( pls no

kolla från s1 e1 pls


inte fan orkar jag se igenom 7 säsonger.
ge mig en tl;dr på dom 6 första så börjar jag på säsong 7

This post was edited by Nickeee on Oct 1 2012 05:06am
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 1 2012 05:16am
Quote (Nickeee @ Oct 1 2012 12:05pm)
inte fan orkar jag se igenom 7 säsonger.
ge mig en tl;dr på dom 6 första så börjar jag på säsong 7


allt hänger ihop

antagligen den bästa tv-serien efter mwc
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 1 2012 05:16am
Quote (umade @ 1 Oct 2012 13:02)
:(

världens otur ju


Mjoo :/
Men jag ska nog kunna komma igång med träningarna igen inom 3 veckor :D

Tills dess, blire gymmet, lugna benövningar typ
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 1 2012 05:51am
Hur fan skulle jag veta att spirit inte funkar i single player? Helvete.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1266226632664266526665001Next
Closed New Topic New Poll