d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1265926602661266226635001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 30 2012 08:16am
Quote (umade @ 30 Sep 2012 13:35)
Insåg nyss att Zooey Deschanel (New Girl bla) och Emily Deschanel (Bones) är systrar.
Fuck, dom är heta :(


insåg det för typ en vecka sen också. gal1
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 30 2012 08:20am
Quote (eviilution @ Sep 30 2012 03:11pm)
Men är det värt med en 27 kontra 24? Vill icke köpa något värre då jag ej vill lägga pengar på sånt här egentligen :) Hur långt sitter du ifrån 27an?


Hmm.. 1 meter när jag är bakåtlutad kanske? :P

/E; Den till höger är 24", föregångare av den du länkade.. Du kan ju se ljusskillnaden :)
Sitter du i ett jävligt ljust rum så är nog den vänstra inte så bra iofs, eftersom att det är en glaspanel, den till höger har någon ful, matt panel



This post was edited by PhearCIII on Sep 30 2012 08:21am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 30 2012 08:34am
Quote (PhearCIII @ 30 Sep 2012 14:20)
Hmm.. 1 meter när jag är bakåtlutad kanske? :P

/E; Den till höger är 24", föregångare av den du länkade.. Du kan ju se ljusskillnaden :)
Sitter du i ett jävligt ljust rum så är nog den vänstra inte så bra iofs, eftersom att det är en glaspanel, den till höger har någon ful, matt panel

http://i288.photobucket.com/albums/ll173/PhearCIII/DSC06372.jpg


okej, blir nog att köpa 27an då..

har alltid varit som så: stort är bra, skit i resten! : ) Sen är ju ingen expert som inte kan se en film om det inte är över 1080.
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 30 2012 08:45am
2x med samma storlek >
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 30 2012 08:48am
polarn :P

Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 30 2012 11:12am
Hy
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 30 2012 11:30am
Quote (ChingeR @ 30 Sep 2012 16:48)
polarn :P

http://www.youtube.com/watch?v=-Po5INrHcFo


Skön slaskfrilla
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Sep 30 2012 11:36am
Quote (Intenso8 @ 30 Sep 2012 15:04)
japp stealthb0t

de va ju också wierd..
installerade istället ett till d2... går ju inte snabbt när man måste byta skivor o hålla på..
sen när man är klar så va den cdkeyn bannad...................................
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 30 2012 11:40am
Quote (snoramej @ 30 Sep 2012 19:30)
Skön slaskfrilla


den norska italienarn
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 30 2012 01:38pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1265926602661266226635001Next
Closed New Topic New Poll