d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1265726582659266026615001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 29 2012 07:19pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Sep 29 2012 07:23pm
skype nån?
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Sep 29 2012 07:37pm
Quote (c00kie_m0nster @ 30 Sep 2012 02:27)
http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8


lol
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,338.87
Trader: Trusted
Sep 30 2012 03:43am
Minnesluckor från igår, men de är lugnt. Whiskey smaken i munnen gör mig påmind vad som föregicks igår . . .
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 30 2012 03:46am
Quote (n1ghtm4r3 @ 30 Sep 2012 11:43)
Minnesluckor från igår, men de är lugnt. Whiskey smaken i munnen gör mig påmind vad som föregicks igår . . .


wehooo



en grabb stod på min fot på innebandymatch igår, och så blev jag knuffad framåt, han stod fortf på min fot då.
Troru inte mitt andra knä vrids om helt och nu går jag som ringaren i notre dame !?

This post was edited by ChingeR on Sep 30 2012 03:47am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 30 2012 05:34am
Orkar inte jobba ikväll :<
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 30 2012 05:35am
Insåg nyss att Zooey Deschanel (New Girl bla) och Emily Deschanel (Bones) är systrar.
Fuck, dom är heta :(
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 30 2012 05:37am
Quote (umade @ Sep 30 2012 12:35pm)
Insåg nyss att Zooey Deschanel (New Girl bla) och Emily Deschanel (Boners) är systrar.
Fuck, dom är heta :(


fixed
Member
Posts: 5,956
Joined: Jan 14 2008
Gold: 413.65
Sep 30 2012 05:38am
nån som vet hur man byter cd key med Serby's CD-Key Changer. jag får nått slags error.. där de står att d2char.mpq filen inte kan öppnas.. men de är bara så på kopian :unsure: originalet funkar...

btw de va inget. torr ja kom på det:)


Edit2:
fan:( The file "C:\Program Files\Diablo II - Kopia\Diablo II\d2char.mpq" could not be opened. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Open)

går ju inte:/

This post was edited by swewik on Sep 30 2012 05:45am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 30 2012 05:40am
Quote (dej @ Sep 30 2012 01:37pm)
fixed


dat genpool
Go Back To Svenska Topic List
Prev1265726582659266026615001Next
Closed New Topic New Poll