Quote (n1ghtm4r3 @ 30 Sep 2012 11:43)
Minnesluckor från igår, men de är lugnt. Whiskey smaken i munnen gör mig påmind vad som föregicks igår . . .
wehooo
en grabb stod på min fot på innebandymatch igår, och så blev jag knuffad framåt, han stod fortf på min fot då.
Troru inte mitt andra knä vrids om helt och nu går jag som ringaren i notre dame !?
This post was edited by ChingeR on Sep 30 2012 03:47am