☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2654
2655
2656
2657
2658
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624384
Replies: 50000
Track Topic
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26551
Sep 29 2012 12:12pm
woop woop, nordiska mästerskap i tyngdlyftning är i landskrona, damerna idag, men då arbetade jag..
imorgon är det herrarna.. ska bli nice!
This post was edited by Fil on Sep 29 2012 12:12pm
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#26552
Sep 29 2012 12:12pm
Quote (ChingeR @ 29 Sep 2012 19:42)
Ey, är det någon som vet vilket klipp jag menar?
typ en snubbe som inte fattar om elektroner, neutroner, protoner, atomer och sånt
så berättar läraren in the ghettoway
har för mig att snubben är vit och läraren är svart
jepp, vet vilket klipp det är
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#26553
Sep 29 2012 12:14pm
Quote (Nickeee @ 29 Sep 2012 20:12)
jepp, vet vilket klipp det är
you tell me pliz?
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#26554
Sep 29 2012 12:16pm
Quote (ChingeR @ 29 Sep 2012 18:14)
you tell me pliz?
he wont cu i said so!!!!!!
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#26555
Sep 29 2012 12:16pm
Quote (Fil @ 29 Sep 2012 20:12)
woop woop, nordiska mästerskap i tyngdlyftning är i landskrona, damerna idag, men då arbetade jag..
imorgon är det herrarna.. ska bli nice!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/542186_10151166232981911_1667607057_n.jpg
Hatar dig.
Så jävla troll att dem lägger det i Landskrona...
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26556
Sep 29 2012 12:18pm
Quote (PlaaD @ 29 Sep 2012 20:16)
Hatar dig.
Så jävla troll att dem lägger det i Landskrona...
Hallen de använder sig av är riktigt bra, annars är det helt oförståeligt för mig också.
Men jag klagar ju inte!
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#26557
Sep 29 2012 12:18pm
Quote (ChingeR @ 29 Sep 2012 20:14)
you tell me pliz?
http://www.wimp.com/bestexplanation/
om det är den du menar,
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#26558
Sep 29 2012 12:52pm
Quote (berhemuli @ 29 Sep 2012 15:49)
needar ca 1-2 till, höjer till 60fg each om du reggar dig o lägger ett bet.. har bara till söndags på mig.. sen slipper ni tjat + att jag lovar o vara snäll hela året ut! Vilket erbjudande!
weei, tror jag har min kvot fylld nu! tack swesuv!
K1NGEN
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3,086.76
#26559
Sep 29 2012 01:13pm
Quote (Fil @ 29 Sep 2012 20:12)
woop woop, nordiska mästerskap i tyngdlyftning är i landskrona, damerna idag, men då arbetade jag..
imorgon är det herrarna.. ska bli nice!
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/542186_10151166232981911_1667607057_n.jpg
eddie denna hjälte!
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#26560
Sep 29 2012 01:15pm
Quote (Nickeee @ 29 Sep 2012 20:18)
http://www.wimp.com/bestexplanation/
om det är den du menar,
mm den är big
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2654
2655
2656
2657
2658
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact