d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1265426552656265726585001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 29 2012 12:12pm
woop woop, nordiska mästerskap i tyngdlyftning är i landskrona, damerna idag, men då arbetade jag..
imorgon är det herrarna.. ska bli nice! B)



This post was edited by Fil on Sep 29 2012 12:12pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 29 2012 12:12pm
Quote (ChingeR @ 29 Sep 2012 19:42)
Ey, är det någon som vet vilket klipp jag menar?

typ en snubbe som inte fattar om elektroner, neutroner, protoner, atomer och sånt
så berättar läraren in the ghettoway :D
har för mig att snubben är vit och läraren är svart


jepp, vet vilket klipp det är
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 29 2012 12:14pm
Quote (Nickeee @ 29 Sep 2012 20:12)
jepp, vet vilket klipp det är


you tell me pliz?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 29 2012 12:16pm
Quote (ChingeR @ 29 Sep 2012 18:14)
you tell me pliz?


he wont cu i said so!!!!!!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 29 2012 12:16pm
Quote (Fil @ 29 Sep 2012 20:12)
woop woop, nordiska mästerskap i tyngdlyftning är i landskrona, damerna idag, men då arbetade jag..
imorgon är det herrarna.. ska bli nice! B)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/542186_10151166232981911_1667607057_n.jpg


Hatar dig.
Så jävla troll att dem lägger det i Landskrona...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 29 2012 12:18pm
Quote (PlaaD @ 29 Sep 2012 20:16)
Hatar dig.
Så jävla troll att dem lägger det i Landskrona...


Hallen de använder sig av är riktigt bra, annars är det helt oförståeligt för mig också.
Men jag klagar ju inte! :)
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Sep 29 2012 12:18pm
Quote (ChingeR @ 29 Sep 2012 20:14)
you tell me pliz?


http://www.wimp.com/bestexplanation/

om det är den du menar,
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 29 2012 12:52pm
Quote (berhemuli @ 29 Sep 2012 15:49)
needar ca 1-2 till, höjer till 60fg each om du reggar dig o lägger ett bet..  har bara till söndags på mig.. sen slipper ni tjat + att jag lovar o vara snäll hela året ut! Vilket erbjudande! :D


weei, tror jag har min kvot fylld nu! tack swesuv!
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Sep 29 2012 01:13pm
Quote (Fil @ 29 Sep 2012 20:12)
woop woop, nordiska mästerskap i tyngdlyftning är i landskrona, damerna idag, men då arbetade jag..
imorgon är det herrarna.. ska bli nice! B)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/542186_10151166232981911_1667607057_n.jpg


eddie denna hjälte!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 29 2012 01:15pm
Quote (Nickeee @ 29 Sep 2012 20:18)
http://www.wimp.com/bestexplanation/

om det är den du menar,


mm den är big
Go Back To Svenska Topic List
Prev1265426552656265726585001Next
Closed New Topic New Poll