d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1265326542655265626575001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 29 2012 05:22am
Quote (K1NGEN @ Sep 29 2012 12:07pm)
Dags o leka lite messerschmit....dom agerar inte utanför us and a


Det där är inte sant, dom agerar i Sverige

kolla bara på julian assange historien t.ex
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 29 2012 06:38am
Quote (dej @ Sep 29 2012 11:04am)
wow


Skön ju!
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 29 2012 07:49am
Quote (berhemuli @ 27 Sep 2012 13:59)
Ni som gillar betting, regga er på http://desktop.wcob.com/join/3116/227366ce91a5c46fba53c81291afeda1/  (refer link jag vet men i need help)  eller så reggar ni er, lägger en bet (så att ni är aktiva). och jag ger er 40fg per person :D  sidan är annars så att man får "låtsaspengar" vid namn pax, samlar du nog av dom kan du köpa grejer i butiken eller ta ut som pengar, kostnadsfritt etc.
Men vill ni göra mig uberglad så regga er få 40fg lägg en bet och sen behöver ni aldrig igen ens logga in. (når jag upp till 10värvningar så får ni 10fg extra per person)



needar ca 1-2 till, höjer till 60fg each om du reggar dig o lägger ett bet.. har bara till söndags på mig.. sen slipper ni tjat + att jag lovar o vara snäll hela året ut! Vilket erbjudande! :D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Sep 29 2012 10:15am
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 29 2012 11:27am
Hy
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 29 2012 11:29am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 29 2012 11:33am
Quote (Makta @ 29 Sep 2012 10:45)
Tror FBI har min granne på sin most wanted list..

Uploaded 89,122.46 GB
Downloaded 9,159.69 GB
Share ratio 9.730


Herre jävla jehovas!


Vilken sida listar det inte som tb ? Och det där blir om jag ser rätt: 8.9tb uppladdat? Vilket inte är särskilt mycket idag.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 29 2012 11:41am
Quote (eviilution @ Sep 29 2012 06:33pm)
Vilken sida listar det inte som tb ? Och det där blir om jag ser rätt: 8.9tb uppladdat? Vilket inte är särskilt mycket idag.


89tb
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 29 2012 11:42am
Ey, är det någon som vet vilket klipp jag menar?

typ en snubbe som inte fattar om elektroner, neutroner, protoner, atomer och sånt
så berättar läraren in the ghettoway :D
har för mig att snubben är vit och läraren är svart
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 29 2012 11:43am
Quote (dej @ 29 Sep 2012 17:41)
89tb


ah det har du fan rätt i :/
Go Back To Svenska Topic List
Prev1265326542655265626575001Next
Closed New Topic New Poll