☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2653
2654
2655
2656
2657
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624385
Replies: 50000
Track Topic
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#26541
Sep 29 2012 05:22am
Quote (K1NGEN @ Sep 29 2012 12:07pm)
Dags o leka lite messerschmit....dom agerar inte utanför us and a
Det där är inte sant, dom agerar i Sverige
kolla bara på julian assange historien t.ex
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#26542
Sep 29 2012 06:38am
Quote (dej @ Sep 29 2012 11:04am)
wow
Skön ju!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#26543
Sep 29 2012 07:49am
Quote (berhemuli @ 27 Sep 2012 13:59)
Ni som gillar betting, regga er på
http://desktop.wcob.com/join/3116/227366ce91a5c46fba53c81291afeda1/
(refer link jag vet men i need help) eller så reggar ni er, lägger en bet (så att ni är aktiva). och jag ger er 40fg per person :D sidan är annars så att man får "låtsaspengar" vid namn pax, samlar du nog av dom kan du köpa grejer i butiken eller ta ut som pengar, kostnadsfritt etc.
Men vill ni göra mig uberglad så regga er få 40fg lägg en bet och sen behöver ni aldrig igen ens logga in. (når jag upp till 10värvningar så får ni 10fg extra per person)
needar ca 1-2 till, höjer till 60fg each om du reggar dig o lägger ett bet.. har bara till söndags på mig.. sen slipper ni tjat + att jag lovar o vara snäll hela året ut! Vilket erbjudande!
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#26544
Sep 29 2012 10:15am
Marcusd0
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#26545
Sep 29 2012 11:27am
Hy
Marcusd0
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#26546
Sep 29 2012 11:29am
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#26547
Sep 29 2012 11:33am
Quote (Makta @ 29 Sep 2012 10:45)
Tror FBI har min granne på sin most wanted list..
Uploaded 89,122.46 GB
Downloaded 9,159.69 GB
Share ratio 9.730
Herre jävla jehovas!
Vilken sida listar det inte som tb ? Och det där blir om jag ser rätt: 8.9tb uppladdat? Vilket inte är särskilt mycket idag.
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#26548
Sep 29 2012 11:41am
Quote (eviilution @ Sep 29 2012 06:33pm)
Vilken sida listar det inte som tb ? Och det där blir om jag ser rätt: 8.9tb uppladdat? Vilket inte är särskilt mycket idag.
89tb
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#26549
Sep 29 2012 11:42am
Ey, är det någon som vet vilket klipp jag menar?
typ en snubbe som inte fattar om elektroner, neutroner, protoner, atomer och sånt
så berättar läraren in the ghettoway
har för mig att snubben är vit och läraren är svart
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#26550
Sep 29 2012 11:43am
Quote (dej @ 29 Sep 2012 17:41)
89tb
ah det har du fan rätt i :/
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2653
2654
2655
2656
2657
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact