☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2652
2653
2654
2655
2656
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624373
Replies: 50000
Track Topic
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#26531
Sep 28 2012 09:58pm
Uhg.. Inte ett dugg glad att jag ska jobba övertid för närvarande..
Sov så jäävla gott!
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#26532
Sep 28 2012 10:51pm
Quote (Fil @ 29 Sep 2012 05:58)
Uhg.. Inte ett dugg glad att jag ska jobba övertid för närvarande..
Sov så jäävla gott!
jag slutar om 30min!
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#26533
Sep 29 2012 01:17am
Quote (berhemuli @ Sep 29 2012 02:58am)
Behöver typ 2 eller 3 till.. ökar o ger 50fg ifall ni reggar er via länken! Har bara tills söndag på mig så desperatstressar lite! cmooon :wub: Lovar o vara snäll resten av året!
done!
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#26534
Sep 29 2012 03:51am
Såg denna på =3
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#26535
Sep 29 2012 04:04am
Quote (Teposen @ Sep 29 2012 10:51am)
http://www.youtube.com/watch?v=6hgyP5O8Dp8
Såg denna på =3
wow
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#26536
Sep 29 2012 04:15am
Satt och tog någon öl igår, det kan nog vart tommaste jävla lönehelg jag sett i hela mitt liv. Fanns knappt en människa någonstans (förutom där alla äckliga människor hänger).
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#26537
Sep 29 2012 04:43am
Quote (PlaaD @ 29 Sep 2012 11:15)
Satt och tog någon öl igår, det kan nog vart tommaste jävla lönehelg jag sett i hela mitt liv. Fanns knappt en människa någonstans (förutom där alla äckliga människor hänger).
Rosenbad?
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#26538
Sep 29 2012 04:45am
Tror FBI har min granne på sin most wanted list..
Uploaded 89,122.46 GB
Downloaded 9,159.69 GB
Share ratio 9.730
Herre jävla jehovas!
K1NGEN
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold
:
3,086.76
#26539
Sep 29 2012 05:07am
Quote (Makta @ 29 Sep 2012 12:45)
Tror FBI har min granne på sin most wanted list..
Uploaded 89,122.46 GB
Downloaded 9,159.69 GB
Share ratio 9.730
Herre jävla jehovas!
Dags o leka lite messerschmit....dom agerar inte utanför us and a
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#26540
Sep 29 2012 05:18am
Quote (K1NGEN @ 29 Sep 2012 12:07)
Dags o leka lite messerschmit....dom agerar inte utanför us and a
Tror han är ett undantagsfall. Nr1 kriminell i USA!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2652
2653
2654
2655
2656
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact