d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1264926502651265226535001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 28 2012 09:54am
Quote (berhemuli @ 28 Sep 2012 16:53)
ty sir, osäker om det kommer gillas som en värvning då du reggade med "sturmish blog" som namn och lär ju inte vara ditt namn ^^  Men ett försök iaf, skickade 40fg.


skickar tillbaka om det ogilitiförklaras! npnp
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2012 11:14am
Idag var min kollegas sista dag i butiken, känns vemodigt för vi kom sjukt bra överrens samtidigt innebär det att jag får sjukt mkt ansvar och blir butikens ansikte utåt.

Får se hur det går, förhoppningsvis blir det bra.

Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 28 2012 11:19am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 28 2012 07:14pm)
Idag var min kollegas sista dag i butiken, känns vemodigt för vi kom sjukt bra överrens samtidigt innebär det att jag får sjukt mkt ansvar och blir butikens ansikte utåt.

Får se hur det går, förhoppningsvis blir det bra.


Det går bra B)
Strular det åker jag upp och backar upp dig B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2012 11:22am
Quote (umade @ Sep 28 2012 06:19pm)
Det går bra B)
Strular det åker jag upp och backar upp dig B)


Känns bra att veta att man kan kalla in expressbackup från Skåne om det blir för rörigt haha D:

Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 11:35am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Sep 2012 19:14)
Idag var min kollegas sista dag i butiken, känns vemodigt för vi kom sjukt bra överrens samtidigt innebär det att jag får sjukt mkt ansvar och blir butikens ansikte utåt.

Får se hur det går, förhoppningsvis blir det bra.


Ska ni printa ut ett stort bild på dig o lägga som pappdocka utanför?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 28 2012 11:39am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Sep 2012 19:22)
Känns bra att veta att man kan kalla in expressbackup från Skåne om det blir för rörigt haha D:


Det är lunch, jag kan också ställa upp.
Member
Posts: 205,328
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 28 2012 12:56pm
Hy
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 28 2012 12:59pm
Hy d0
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Sep 28 2012 02:11pm
OP som fan.

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 28 2012 03:22pm
Quote (berhemuli @ Sep 28 2012 06:35pm)
Ska ni printa ut ett stort bild på dig o lägga som pappdocka utanför?


Det hade varit ngt, jag hade kunnat posa i tangakallingar för att locka medelåldersbrudar
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264926502651265226535001Next
Closed New Topic New Poll