Quote (Svartermetalisk @ 28 Sep 2012 19:14)
Idag var min kollegas sista dag i butiken, känns vemodigt för vi kom sjukt bra överrens samtidigt innebär det att jag får sjukt mkt ansvar och blir butikens ansikte utåt.
Får se hur det går, förhoppningsvis blir det bra.
Ska ni printa ut ett stort bild på dig o lägga som pappdocka utanför?