☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
264
265
266
267
268
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96389
Replies: 4038
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,352.17
#2651
Aug 19 2015 11:19pm
Fick Tal i normal HF om nån behöver
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2652
Aug 20 2015 12:19am
Quote (SCXiao @ 20 Aug 2015 07:19)
Fick Tal i normal HF om nån behöver :rolleyes:
n baalq o rush
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2653
Aug 20 2015 01:56am
jaaaaa!!
raka vägen till larzurk med denna
nu ska jag farma countess så att jag kan rolla insight 17 aura. passar på att försöka rolla en spirit35 i skölden å beroende på hur mkt hel jag hittar
e: detta betyder att jag har en free eth Partizan insight med 17 aura till den som har bäst behov av den
This post was edited by Simon on Aug 20 2015 01:57am
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,352.17
#2654
Aug 20 2015 02:17am
Quote (Simon @ 20 Aug 2015 08:19)
n baalq o rush
Kam du i Eftermiddag?
har dingat 24 så nåt diarun kvar till 25
SCXiao
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,352.17
#2655
Aug 20 2015 02:18am
Quote (Simon @ 20 Aug 2015 09:56)
http://i62.tinypic.com/29m9dh2.jpg
jaaaaa!! :D raka vägen till larzurk med denna
nu ska jag farma countess så att jag kan rolla insight 17 aura. passar på att försöka rolla en spirit35 i skölden å beroende på hur mkt hel jag hittar
e: detta betyder att jag har en free eth Partizan insight med 17 aura till den som har bäst behov av den :)
Dibs, jag har svårast att farma en egen
Dubbelpost #FTP #YOLO
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2656
Aug 20 2015 02:31am
Quote (SCXiao @ 20 Aug 2015 10:17)
Kam du i Eftermiddag? :thumbsup: har dingat 24 så nåt diarun kvar till 25 B)
sticker till stranden vid 13 vet ej hur länge jag blir där men efter det
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#2657
Aug 20 2015 03:00am
Ska vi inte försöka finansiera lite tävlingar? Typ första torchen, först till lvl xx bla bla bla, skulle kunna vara kul..
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2658
Aug 20 2015 03:20am
Quote (PhearCIII @ 20 Aug 2015 11:00)
Ska vi inte försöka finansiera lite tävlingar? Typ första torchen, först till lvl xx bla bla bla, skulle kunna vara kul.. :D
haha jo det hade det vart
Godis
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#2659
Aug 20 2015 03:23am
fille är du sugen på bartucs ?
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2660
Aug 20 2015 03:35am
grymma drops idag!
hittat wizzy, eth cv, ist och gul
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
264
265
266
267
268
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact