d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1264265266267268404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Aug 19 2015 11:19pm
Fick Tal i normal HF om nån behöver :rolleyes:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2015 12:19am
Quote (SCXiao @ 20 Aug 2015 07:19)
Fick Tal i normal HF om nån behöver :rolleyes:


n baalq o rush
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2015 01:56am


jaaaaa!! :D raka vägen till larzurk med denna

nu ska jag farma countess så att jag kan rolla insight 17 aura. passar på att försöka rolla en spirit35 i skölden å beroende på hur mkt hel jag hittar

e: detta betyder att jag har en free eth Partizan insight med 17 aura till den som har bäst behov av den :)

This post was edited by Simon on Aug 20 2015 01:57am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Aug 20 2015 02:17am
Quote (Simon @ 20 Aug 2015 08:19)
n baalq o rush


Kam du i Eftermiddag? :thumbsup: har dingat 24 så nåt diarun kvar till 25 B)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,352.17
Aug 20 2015 02:18am
Quote (Simon @ 20 Aug 2015 09:56)
http://i62.tinypic.com/29m9dh2.jpg

jaaaaa!! :D raka vägen till larzurk med denna

nu ska jag farma countess så att jag kan rolla insight 17 aura. passar på att försöka rolla en spirit35 i skölden å beroende på hur mkt hel jag hittar

e: detta betyder att jag har en free eth Partizan insight med 17 aura till den som har bäst behov av den :)


Dibs, jag har svårast att farma en egen :D

Dubbelpost #FTP #YOLO
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2015 02:31am
Quote (SCXiao @ 20 Aug 2015 10:17)
Kam du i Eftermiddag? :thumbsup: har dingat 24 så nåt diarun kvar till 25 B)


sticker till stranden vid 13 vet ej hur länge jag blir där men efter det :)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 20 2015 03:00am
Ska vi inte försöka finansiera lite tävlingar? Typ första torchen, först till lvl xx bla bla bla, skulle kunna vara kul.. :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2015 03:20am
Quote (PhearCIII @ 20 Aug 2015 11:00)
Ska vi inte försöka finansiera lite tävlingar? Typ första torchen, först till lvl xx bla bla bla, skulle kunna vara kul.. :D


haha jo det hade det vart
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 20 2015 03:23am
fille är du sugen på bartucs ?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2015 03:35am
grymma drops idag!
hittat wizzy, eth cv, ist och gul :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264265266267268404Next
Add Reply New Topic New Poll