d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1264826492650265126525001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Sep 28 2012 06:37am
Quote (PlaaD @ Sep 28 2012 01:36pm)


Skulle man vakna av en skrikande arab varje morgon hade man ladda bössan och skjutigt den muppen direkt
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 28 2012 07:04am
Quote (ChingeR @ 28 Sep 2012 13:03)
http://imageshack.us/a/img32/9621/bigbv.png

oklockat what so ever :P


Tror jag fick 6 eller nått :lol: Ångrar skarpt att jag inte var mer noggrann med min burk :angry:

Quote (Kerzhakov @ 28 Sep 2012 13:37)
Skulle man vakna av en skrikande arab varje morgon hade man ladda bössan och skjutigt den muppen direkt


Inb4 lasermannen Makta :ph34r: Tycker kyrkklockorna är illa nog där jag bor och dom hör man kanske 1 gång om året Oo

This post was edited by Makta on Sep 28 2012 07:05am
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 07:05am
Quote (PlaaD @ 28 Sep 2012 14:36)


Haha moskén i fittja.. Dom började bygga typ 2002 eller nåt, stod halvfärdig i typ fem år innan dom gjorde klart.. är så jävla glad att jag inte bor i alby längre, då jag hade fönstret rakt mot fittja o dom hade stört mig säkert varje dag..
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 09:28am
Quote (berhemuli @ 27 Sep 2012 13:59)
Ni som gillar betting, regga er på http://desktop.wcob.com/join/3116/227366ce91a5c46fba53c81291afeda1/  (refer link jag vet men i need help)  eller så reggar ni er, lägger en bet (så att ni är aktiva). och jag ger er 40fg per person :D  sidan är annars så att man får "låtsaspengar" vid namn pax, samlar du nog av dom kan du köpa grejer i butiken eller ta ut som pengar, kostnadsfritt etc.
Men vill ni göra mig uberglad så regga er få 40fg lägg en bet och sen behöver ni aldrig igen ens logga in. (når jag upp till 10värvningar så får ni 10fg extra per person)


har typ 3-4 pers kvar o värva tills jag har nått dit jag ville.. hejaheja regga ni som inte gjort det.. en drös swesubbare har hjälpt mig redan! iso some more! plxxxx.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 28 2012 09:43am
Quote (Makta @ 28 Sep 2012 15:48)


Länken funkar ej för mig :(
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 28 2012 09:47am
Quote (PlaaD @ 28 Sep 2012 16:43)
Länken funkar ej för mig :(


Tror dom har tagit bort den Oo. Var iallafall detta in short > "Söker statister för att spela skinheads i filmen xxx. 400 kr lön och spelningen varar mellan 23.00-03.00 Måndag den 1e. Stockholm etc"
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 28 2012 09:50am
Quote (berhemuli @ 28 Sep 2012 16:28)
har typ 3-4 pers kvar o värva tills jag har nått dit jag ville..  hejaheja regga ni som inte gjort det.. en drös swesubbare har hjälpt mig redan! iso some more! plxxxx.


reggar nu brosh
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 28 2012 09:53am
Quote (sturm @ 28 Sep 2012 17:50)
reggar nu brosh


ty sir, osäker om det kommer gillas som en värvning då du reggade med "sturmish blog" som namn och lär ju inte vara ditt namn ^^ Men ett försök iaf, skickade 40fg.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264826492650265126525001Next
Closed New Topic New Poll