d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1264726482649265026515001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 28 2012 04:01am
Quote (snoramej @ 28 Sep 2012 10:46)
Aight.

Kommer och hälsar på dig idag.


Så valde du just den dagen då jag var tvungen att dra tidigt. ;PPPPppPpppPpppPpPPpppPPPPPppppPppPPppPPppPPpPpPPPPpPPp
Arbetsförnedringen vill ha mig till något uppföljningsmöte med Miroi, vad det nu skall tjäna till när jag ändå har börjat praktisera nu.

TGIF iaf. Skulle inte pallat en till korkad kund.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 28 2012 04:19am
nu ska nya burken få liv :D
Hade lite strul med diskarna, men nu fungerar allt :D
Alla drivisar är installerade och ska nu städa upp lite här på mitt skrivbord och sedan börja rulla in den nya :D





har hört att en dator på golvet gör rummet dammigare ? diz true?

This post was edited by ChingeR on Sep 28 2012 04:20am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 28 2012 04:47am
Quote (Giraff @ 28 Sep 2012 12:01)
Så valde du just den dagen då jag var tvungen att dra tidigt. ;PPPPppPpppPpppPpPPpppPPPPPppppPppPPppPPppPPpPpPPPPpPPp
Arbetsförnedringen vill ha mig till något uppföljningsmöte med Miroi, vad det nu skall tjäna till när jag ändå har börjat praktisera nu.

TGIF iaf. Skulle inte pallat en till korkad kund.


Hahaha, knas.

Nåväl, våra svärd vägar lär ju korsas någon gång på ica om du fortsätter där :D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 28 2012 05:14am
online :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 28 2012 05:19am
Quote (Giraff @ 28 Sep 2012 12:01)
Så valde du just den dagen då jag var tvungen att dra tidigt. ;PPPPppPpppPpppPpPPpppPPPPPppppPppPPppPPppPPpPpPPPPpPPp
Arbetsförnedringen vill ha mig till något uppföljningsmöte med Miroi, vad det nu skall tjäna till när jag ändå har börjat praktisera nu.

TGIF iaf. Skulle inte pallat en till korkad kund.


la du ner the way of the akademiker?
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Sep 28 2012 05:55am
Blir väl ut på en golfrunda!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 28 2012 06:03am


oklockat what so ever :P

This post was edited by ChingeR on Sep 28 2012 06:03am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 28 2012 06:06am
Quote (ChingeR @ 28 Sep 2012 14:03)
http://imageshack.us/a/img32/9621/bigbv.png

oklockat what so ever :P


fint :P

nackdelen är ju så fort man är klar med första datorn vill man fixa en ny som är bättre :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 28 2012 06:09am
Quote (snoramej @ 28 Sep 2012 12:47)
Hahaha, knas.

Nåväl, våra svärd vägar lär ju korsas någon gång på ica om du fortsätter där :D


Fair enough!

Quote (Fil @ 28 Sep 2012 13:19)
la du ner the way of the akademiker?


Mmm, var tvungen att hoppa av plugget och flytta från Halmstad i januari...
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 28 2012 06:27am
Quote (Intenso8 @ 28 Sep 2012 14:06)
fint :P

nackdelen är ju så fort man är klar med första datorn vill man fixa en ny som är bättre :)


nae, kommer leva kvar med denna i många år tror jag :)

möjligtvist lite kylning och ett nytt grafikkort efter ett år
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264726482649265026515001Next
Closed New Topic New Poll