d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1264626472648264926505001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 27 2012 02:11pm
Quote (RistVaLL @ Sep 27 2012 09:10pm)
haha, nu kommer det bli AMFETAMIN!!!!!!! hela kvällen tror jag.


Fan nice, får man joina eller
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 27 2012 02:12pm
Quote (Giraff @ Sep 27 2012 03:28pm)
Fan vad jävla less jag blir på idiotiska kunder.
Det kommer tamejfan alltid någon just när jag har ställt mig med en överlastad kärra grejer som ska upp på hyllorna.
På något jävla vis förstår de inte att de kan gå RUNT mig istället för att ha mig att flytta vagnen hela tiden...


Hahhaha :D

relatin' relatin'

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 27 2012 02:17pm
Quote (Giraff @ 27 Sep 2012 16:28)
Fan vad jävla less jag blir på idiotiska kunder.
Det kommer tamejfan alltid någon just när jag har ställt mig med en överlastad kärra grejer som ska upp på hyllorna.
På något jävla vis förstår de inte att de kan gå RUNT mig istället för att ha mig att flytta vagnen hela tiden...


Jobbar du på porsön nu?

This post was edited by snoramej on Sep 27 2012 02:30pm
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 27 2012 03:35pm
Quote (snoramej @ 27 Sep 2012 22:17)
Jobbar du på porsön nu?


Jobbar inte, praktiserar...
Slutar iofs med att jag jobbar hårdare än de ordinarie, men ändå.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 27 2012 11:12pm
hej hej hemskt mycket hej
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Sep 28 2012 01:19am
Stressbajsa innan man måste dra till jobbet...
3/10
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 28 2012 02:04am
Helgens schema:
sittning ikväll
jobb imorgon
hemtenta resten av helgen, utöver det skriva en sammanfattning på en text
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 28 2012 02:46am
Quote (Giraff @ 27 Sep 2012 23:35)
Jobbar inte, praktiserar...
Slutar iofs med att jag jobbar hårdare än de ordinarie, men ändå.


Aight.

Kommer och hälsar på dig idag.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Sep 28 2012 03:23am
The.Big.Bang.Theory.S06E01.HDTV.x264-LOL
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 28 2012 03:30am
Quote (SCXiao @ 28 Sep 2012 11:23)
The.Big.Bang.Theory.S06E01.HDTV.x264-LOL


:O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264626472648264926505001Next
Closed New Topic New Poll