d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1264426452646264726485001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 27 2012 12:57pm
Quote (Giraff @ 27 Sep 2012 20:41)
Jag körde ju en Svartin och skrev om det här! \o/


Du måste tänka på framtiden också!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 27 2012 01:05pm
Lovely, ny bakgrund på telefonen :thumbsup:

Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 27 2012 01:09pm
Quote (PhearCIII @ 27 Sep 2012 21:05)
Lovely, ny bakgrund på telefonen :thumbsup:

http://img.pr0gramm.com/2012/09/aij3n.jpg


bmw reklam? ^^,
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 27 2012 01:10pm
Quote (RistVaLL @ Sep 27 2012 08:09pm)
bmw reklam? ^^,


Yup :)

BMW Premium Selection säljer begagnade bilar i nära nyskick :P
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 27 2012 01:15pm
Quote (SCXiao @ 27 Sep 2012 20:57)
Du måste tänka på framtiden också!


Blir väl att jag skriver igen senare \o/

Quote (PhearCIII @ 27 Sep 2012 21:10)
Yup :)

BMW Premium Selection säljer begagnade bilar i nära nyskick :P


Jobbar du på provision eller?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 27 2012 01:24pm
Quote (Giraff @ Sep 27 2012 08:15pm)
Blir väl att jag skriver igen senare \o/



Jobbar du på provision eller?


Jupp, får en summa för varje såld bil utöver timlön :)
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,012.63
Trader: Trusted
Sep 27 2012 01:25pm
Quote (PhearCIII @ 27 Sep 2012 21:10)
Yup :)

BMW Premium Selection säljer begagnade bilar i nära nyskick :P


jahapp! där ser man.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 27 2012 01:26pm
Quote (PhearCIII @ 27 Sep 2012 21:24)
Jupp, får en summa för varje såld bil utöver timlön :)


Don8?
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Sep 27 2012 01:29pm
Quote (PlaaD @ Sep 27 2012 08:26pm)
Don8?


Efter att du köpt en BMW!

Fick in en grå/beige-metallic 320 dA med gott om utrustning på 500 mil (-12)idag, skulle det passa herren?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 27 2012 01:34pm
Quote (PhearCIII @ 27 Sep 2012 21:29)
Efter att du köpt en BMW!

Fick in en grå/beige-metallic 320 dA med gott om utrustning på 500 mil (-12)idag, skulle det passa herren?


Vad är skillnaden på en snigel och en BMW?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264426452646264726485001Next
Closed New Topic New Poll