d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1264326442645264626475001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 27 2012 08:04am
Skulle köpa Dumle för att ha i kladdkakan. En liten påse kostade nästan 30 spänn så jag jämförde kilopriserna:

Dumle i påse ~130kr/kg
Dumle @ lösgodiset 70kr/kg


Óli 1-0 Ica
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 27 2012 08:06am
Quote (SCXiao @ 27 Sep 2012 15:04)
Skulle köpa Dumle för att ha i kladdkakan. En liten påse kostade nästan 30 spänn så jag jämförde kilopriserna:

Dumle i påse ~130kr/kg
Dumle @ lösgodiset 70kr/kg


Óli 1-0 Ica


Dumle nuts >

Edit: Är väll 26/27 kr och inte 30? :angry:

This post was edited by Makta on Sep 27 2012 08:06am
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 27 2012 08:06am
Quote (SCXiao @ Sep 27 2012 04:04pm)
Skulle köpa Dumle för att ha i kladdkakan. En liten påse kostade nästan 30 spänn så jag jämförde kilopriserna:

Dumle i påse ~130kr/kg
Dumle @ lösgodiset 70kr/kg


Óli 1-0 Ica


Lösvikt > all
79,90 kr kilot här på lösvikt
och typ två dagar i veckan är det nere på 49,90 kr kilot
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 27 2012 08:10am
Quote (Makta @ 27 Sep 2012 16:06)
Dumle nuts >

Edit: Är väll 26/27 kr och inte 30? :angry:


Sa ju nästan! :(


Quote (umade @ 27 Sep 2012 16:06)
Lösvikt > all
79,90 kr kilot här på lösvikt
och typ två dagar i veckan är det nere på 49,90 kr kilot


Här ligger det stadigt på 69,90 :P
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 27 2012 08:28am
Fan vad jävla less jag blir på idiotiska kunder.
Det kommer tamejfan alltid någon just när jag har ställt mig med en överlastad kärra grejer som ska upp på hyllorna.
På något jävla vis förstår de inte att de kan gå RUNT mig istället för att ha mig att flytta vagnen hela tiden...
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Sep 27 2012 08:41am
Quote (Giraff @ 27 Sep 2012 16:28)
Fan vad jävla less jag blir på idiotiska kunder.
Det kommer tamejfan alltid någon just när jag har ställt mig med en överlastad kärra grejer som ska upp på hyllorna.
På något jävla vis förstår de inte att de kan gå RUNT mig istället för att ha mig att flytta vagnen hela tiden...


pm Svartin, han kan ge dig en kurs i att stå ut med idiotiska kunder
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 27 2012 11:31am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 27 2012 12:04pm
hej swesub
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Sep 27 2012 12:41pm
Quote (SCXiao @ 27 Sep 2012 16:41)
pm Svartin, han kan ge dig en kurs i att stå ut med idiotiska kunder


Jag körde ju en Svartin och skrev om det här! \o/
Member
Posts: 205,314
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 27 2012 12:41pm
hy
Go Back To Svenska Topic List
Prev1264326442645264626475001Next
Closed New Topic New Poll