d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1263264265266267329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 27 2012 01:25pm
Att S2 Games fortfarande inte nerfat Trembles lilla ulti är också ett under i sig.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 27 2012 02:19pm
Quote (ReloadMaster @ Jun 27 2012 08:25pm)
Att S2 Games fortfarande inte nerfat Trembles lilla ulti är också ett under i sig.


Hah, tremble är op ;D

Men lmk ^^
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 27 2012 03:08pm
Botlane 7 deaths 9 minuter.
Vägrar CC:a 15 min gör dom också
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 27 2012 06:53pm
Quote (ReloadMaster @ Jun 27 2012 10:08pm)
Botlane 7 deaths 9 minuter.
Vägrar CC:a 15 min gör dom också


Haha :P
Det går att vinna ändå, vunnit hela games själv , 2 mot 5, 3 mot 5 många gånger.
Man får inte ge upp för tidigt, folk som gör de kan vara lite dryga att lira med ibland :P
lämnar oftast när man inte vill ge upp så tidigt
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 27 2012 07:09pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 28 2012 01:53am)
Haha :P
Det går att vinna ändå, vunnit hela games själv , 2 mot 5, 3 mot 5 många gånger.
Man får inte ge upp för tidigt, folk som gör de kan vara lite dryga att lira med ibland :P
lämnar oftast när man inte vill ge upp så tidigt


Lyckats vinna 2vs5 jag med ;)

Jag var thunderbringer, andra snubben var plague rider
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 28 2012 08:18am
Quote (ReloadMaster @ 27 Jun 2012 20:25)
Att S2 Games fortfarande inte nerfat Trembles lilla ulti är också ett under i sig.


den har blivit nerfad... ganska mycket också... med det sagt är den fortfarande väldigt bra
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 28 2012 08:39am
Quote (Kerzhakov @ Jun 28 2012 02:53am)
Haha :P
Det går att vinna ändå, vunnit hela games själv , 2 mot 5, 3 mot 5 många gånger.
Man får inte ge upp för tidigt, folk som gör de kan vara lite dryga att lira med ibland :P
lämnar oftast när man inte vill ge upp så tidigt


Är för dålig för att carrya ett lag :(
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 28 2012 01:09pm
Någon som vill lira?

*LePikachu
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jun 28 2012 03:52pm
spöade precis trademark esports i en turnering när deras lag bestod av:
moraxus
torturer
bubbles
pharaoh
tempest

was ez
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Jun 29 2012 09:00am
Quote (pawa @ Jun 28 2012 09:52pm)
spöade precis trademark esports i en turnering när deras lag bestod av:
moraxus
torturer
bubbles
pharaoh
tempest

was ez


deras b-lag
Go Back To Svenska Topic List
Prev1263264265266267329Next
Add Reply New Topic New Poll