d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1263626372638263926405001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 09:37am
Quote (SCXiao @ 26 Sep 2012 17:28)
2001 så var snoramey typ 7 år


Ja, jag var 7 år gammal.

Hon var sjukt sexig.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 26 2012 11:46am
12-14 går jag i skolan imorgon.

Inget gym, tänkte låta handleden heala hela dagen!
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Sep 26 2012 11:49am
Quote (Fil @ Sep 26 2012 05:46pm)
12-14 går jag i skolan imorgon.

Inget gym, tänkte låta handleden heala hela dagen!



12:30 börjar jag, blir kondition först! yay
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 26 2012 12:23pm
Väntar på att asus ska få tummen ur att ge tillbaka pengarna efter misslyckad reparation.
Därefter ska jag köpa ny bärbar..

Antingen macbook air 13,3", eller ultrabook typ hp spectre 13,3"
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 26 2012 12:26pm
Quote (Fil @ 26 Sep 2012 20:23)
Väntar på att asus ska få tummen ur att ge tillbaka pengarna efter misslyckad reparation.
Därefter ska jag köpa ny bärbar..

Antingen macbook air 13,3", eller ultrabook typ hp spectre 13,3"


Hp låter bra
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Sep 26 2012 01:08pm
Någon random jävla brud puffa mig på fejsbok... hon ville ligga :thumbsup: hon var dock en sån där tjockis...

This post was edited by eviilution on Sep 26 2012 01:08pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 26 2012 01:14pm
Quote (PlaaD @ 26 Sep 2012 20:26)
Hp låter bra


Mjo, men i den klassen skiljer det cirka 1500 mellan hp'n och macbooken!

Ska klämma och känna innan jag bestämmer mig!

This post was edited by Fil on Sep 26 2012 01:14pm
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 26 2012 01:16pm
'sup
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Sep 26 2012 01:22pm
Quote (eviilution @ 26 Sep 2012 21:08)
Någon random jävla brud puffa mig på fejsbok... hon ville ligga  :thumbsup: hon var dock en sån där tjockis...


vilken pokemon är det?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 26 2012 01:23pm
Quote (ChingeR @ Sep 26 2012 09:22pm)
vilken pokemon är det?


Dickachu



This post was edited by umade on Sep 26 2012 01:24pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1263626372638263926405001Next
Closed New Topic New Poll