d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1263426352636263726385001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 25 2012 03:56pm
Quote (dej @ 25 Sep 2012 23:43)
kanske en sportbar däremot? :)


Punman du kallas :lol:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 25 2012 10:03pm
Quote (snoramej @ 25 Sep 2012 23:01)
supa sig full mitt i "arbetsveckan"

ARBETSLÖSHET #YOLO


Vet inte med dig men det är absolut inte många som blir fulla på ett glas vin :lol:

Jag drack en bacardi breezer igårkväll fast jag börjar jobba vid sju B) #YOLO
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 26 2012 03:51am
Warn removal <3
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 26 2012 03:55am
Quote (SCXiao @ Sep 26 2012 05:03am)
Vet inte med dig men det är absolut inte många som blir fulla på ett glas vin :lol:

Jag drack en bacardi breezer igårkväll fast jag börjar jobba vid sju B) #YOLO


dricker barcadi breezer

skryter om det

:-(...
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 26 2012 06:49am
Minns ni Spy Kids, systern i den filmen?







































Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 06:52am
Quote (umade @ 26 Sep 2012 14:49)
Minns ni Spy Kids, systern i den filmen?







































http://www.manolith.com/files/2012/07/alexa-vega-breasts-spyt-kids-grown-up.jpg


Hon var ju snygg redan i filmen.

hehehe
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 26 2012 06:59am
Quote (snoramej @ Sep 26 2012 02:52pm)
Hon var ju snygg redan i filmen.

hehehe


Född 88, filmen släpptes 2001.


1988, 2001
..............................................
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 26 2012 07:00am
'sup
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 26 2012 07:07am
Quote (umade @ 26 Sep 2012 14:59)
Född 88, filmen släpptes 2001.


1988, 2001
..............................................


Sjukt snygg när hon var 13.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 26 2012 07:14am
helvete vad jag vart irriterad idag.. Köade från 09.00 till 11.15 typ för biljetter till psv borta.. Vid råsunda.. Så säljs dom sista biljetterna tilk 1person före oss, maximal oflyt.. Bara för att massa horungar köpte typ fem biljetter till alla kontorsnissar som kunde inte ta sig dit eller var lata.. Så jävla sur man blev, var iofs 300bakom mig i kön än som blev rätt sura också.. Hoppas förihelvete att psv släpper mer biljetter, kommer bli kaos annars då alla åker ändå, med eller utan matchbiljett.. Regnade som fan gjorde det också.. HELVETE!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1263426352636263726385001Next
Closed New Topic New Poll