d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1263326342635263626375001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 25 2012 03:23pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Sep 2012 23:12)
Becknar lite LS grejjer som möglat på mitt account i typ 16 månader :D

Kan mina stuffs underlätta Oli's sälklubberier så är jag inte den som nekar.


Big't av dig.

Gillar förövrigt Panteras senaste bild på Facebook :D

Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2012 03:24pm
Quote (PlaaD @ Sep 25 2012 10:23pm)
Big't av dig.

Gillar förövrigt Panteras senaste bild på Facebook :D

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/603674_10151186410024697_201752163_n.jpg


Postade Pantera den? :D

Det är ju sjukt roligt
Member
Posts: 205,291
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 25 2012 03:25pm
Quote (PlaaD @ 25 Sep 2012 23:23)
Big't av dig.

Gillar förövrigt Panteras senaste bild på Facebook :D

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/603674_10151186410024697_201752163_n.jpg


Pantera \m/
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 25 2012 03:35pm
den är dock old och finns med alla större artister :(

dimebag #1
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2012 03:38pm
Quote (dej @ Sep 25 2012 10:35pm)
den är dock old och finns med alla större artister :(

dimebag #1


Jo den är old som fan men det är sjukt kul att Pantera postar den

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 25 2012 03:38pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Sep 2012 23:24)
Postade Pantera den? :D

Det är ju sjukt roligt


Ah tyckte det va sjukt kul :)

Quote (dej @ 25 Sep 2012 23:35)
den är dock old och finns med alla större artister :(

dimebag #1


Aa vet men har bandet själva postat det själva innan? Va det jag tyckte va kul :)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 25 2012 03:40pm
Quote (PlaaD @ Sep 25 2012 10:38pm)
Ah tyckte det va sjukt kul :)



Aa vet men har bandet själva postat det själva innan? Va det jag tyckte va kul :)


tror knappast det är bandet som har hand om hemsidan

:C
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 25 2012 03:41pm
Quote (dej @ 25 Sep 2012 23:40)
tror knappast det är bandet som har hand om hemsidan

:C


ja men du fattar vad jag syftar på... den postas på deras officiella fanpage. Ingen pub som lagt upp den
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 25 2012 03:43pm
Quote (PlaaD @ Sep 25 2012 10:41pm)
ja men du fattar vad jag syftar på... den postas på deras officiella fanpage. Ingen pub som lagt upp den


kanske en sportbar däremot? :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2012 03:49pm
Quote (dej @ Sep 25 2012 10:43pm)
kanske en sportbar däremot? :)


u wot m8?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1263326342635263626375001Next
Closed New Topic New Poll