d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1263226332634263526365001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2012 02:49pm
Quote (SCXiao @ Sep 25 2012 09:43pm)
Det kan vi göra, inne på iSkipSchoolForLS B)


Fortfarande bästa charnamet lol

anyway t4t
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Sep 25 2012 02:52pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Sep 2012 22:49)
Fortfarande bästa charnamet lol

anyway t4t


:D

t4t skynda dig att banka det nu
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 25 2012 02:54pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Sep 2012 22:49)
Fortfarande bästa charnamet lol

anyway t4t


lolomgjsp123 >>>>>>>>>>
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 25 2012 02:57pm
Lyssnar på La Roux och dricker vin på en tisdagskväll.

AMA
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 25 2012 03:01pm
Quote (Marcusd0 @ 25 Sep 2012 22:57)
Lyssnar på La Roux och dricker vin på en tisdagskväll.

AMA


supa sig full mitt i "arbetsveckan"

ARBETSLÖSHET #YOLO

This post was edited by snoramej on Sep 25 2012 03:01pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2012 03:05pm
Idag kom det in ett stycke hip-hopare med skitdålig attytid och frågade vad vi betalade för hans vinyl så angav han Looptroop the struggle continues som exempel då så jag 100 spänn för den om den är topp.

Då blev han extremt arg och drog.

Då hade jag räknat så här:

Jag får ut typ 300-400 för den om jag lägger ner tid på att gradera skick, ta foton, skriva beskrivning, svara på frågor, köra den på Tradera, betala auktionsavgifter, betala emballage, betala LPkartong samt knata ner till posten med den.

Jag ska göra allt detta medans jag tar ut en hundring i timmen i lön, ska vi ha någon marginal överhuvudtaget kan jag absolut inte betala mer än så.

Det roliga är att han förmodligen ville ha typ 300 för den och då blir det lite svårt.

Brukar vara så att folk som blir lacka trots att man bjuder skapligt nästan alltid har sprungit runt i andra butiker tidigare och fått samma svar där så jag antar att han får sitta på den där plattan i tio år till.



Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 25 2012 03:05pm
Quote (Svartermetalisk @ 25 Sep 2012 22:41)
BTW oli, ska vi göra den där trajden typ nu?


Hattsmugglar bisniz?
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Sep 25 2012 03:06pm
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Sep 25 2012 03:09pm
Quote (Marcusd0 @ 25 Sep 2012 23:06)
http://i.imgur.com/32oPk.jpg


geez
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 25 2012 03:12pm
Quote (PlaaD @ Sep 25 2012 10:05pm)
Hattsmugglar bisniz?


Becknar lite LS grejjer som möglat på mitt account i typ 16 månader :D

Kan mina stuffs underlätta Oli's sälklubberier så är jag inte den som nekar.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1263226332634263526365001Next
Closed New Topic New Poll