d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1262263264265266404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Aug 19 2015 07:56am
Quote (Disturbedxx @ 19 Aug 2015 10:57)
Lol! Mina 3 första runs idag resulterade i: Eth Shaft :O Gaze :D Sandstorm trecks, 2 sorc 20fcr 29str tiara :D och Tal Belt <3


Eftersom Simon inte vill ha min Pul så offrar jag den för Tal beltet!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2015 08:03am
Quote (Dreamfuel @ 19 Aug 2015 15:56)
Eftersom Simon inte vill ha min Pul så offrar jag den för Tal beltet!


jag har ett tal belt för pul annars :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Aug 19 2015 08:45am
Quote (Simon @ 19 Aug 2015 16:03)
jag har ett tal belt för pul annars :D


Haha alright, vi kan tradea senare ikväll. Hemma vid 9 typ
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2015 08:54am
Quote (Dreamfuel @ 19 Aug 2015 16:45)
Haha alright, vi kan tradea senare ikväll. Hemma vid 9 typ


låter bra :)
tror jag lirar hela dagen/kvällen idag :thumbsup:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 19 2015 09:42am
Quote (Simon @ 19 Aug 2015 13:53)

Helt sjukt! Ger arach för eth Shaft!


Deal förresten! :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2015 10:06am
Quote (Disturbedxx @ 19 Aug 2015 17:42)
Deal förresten! :D


niiiice!
e: in med dig. jag ska snart dra :D

This post was edited by Simon on Aug 19 2015 10:06am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,172.92
Aug 19 2015 10:13am
Quote (Simon @ 19 Aug 2015 18:06)
niiiice!
e: in med dig. jag ska snart dra :D


Quote (Simon @ 19 Aug 2015 16:54)
låter bra :)
tror jag lirar hela dagen/kvällen idag :thumbsup:


Reported
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2015 10:16am
Quote (SCXiao @ 19 Aug 2015 18:13)
Reported


ser ut att bli spontanbira i parken :ph34r:
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 19 2015 12:47pm
ISO nybörjarsaker till ama :D
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Aug 19 2015 01:02pm
Quote (PhearCIII @ 19 Aug 2015 20:47)
ISO nybörjarsaker till ama :D


Skype

Quote (Simon @ 19 Aug 2015 16:54)
låter bra :)
tror jag lirar hela dagen/kvällen idag :thumbsup:



hör av dig när du vill tradea ;)

This post was edited by Dreamfuel on Aug 19 2015 01:02pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1262263264265266404Next
Add Reply New Topic New Poll