d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1262263264265266329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 23 2012 02:25pm
Quote (Spetch @ Jun 23 2012 09:24pm)
zpetch / nqz

Adda båda.


Ge mig lite tid, du kan köra en match sålänge ;)
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 08:18am
Vilket horigt jävla bögspel det här är.
Det är typ 4chan-generationen som sitter hemma och runkar med stuvade makaroner och F2P är allt dom har råd med.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 25 2012 08:29am
Quote (ReloadMaster @ Jun 25 2012 03:18pm)
Vilket horigt jävla bögspel det här är.
Det är typ 4chan-generationen som sitter hemma och runkar med stuvade makaroner och F2P är allt dom har råd med.


Vad har hänt :P ?
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 25 2012 09:23am
Quote (Kerzhakov @ Jun 25 2012 04:29pm)
Vad har hänt :P ?


Först DCar en, sen Dcar nästa. Det är då 20s kvar till matchen börjar.
Den 2a som DCar, han dcar helt.

Ingen remake.

Den första som DCar kommer tillbaka in på min lane. 4 minuter in i gamet.

Sen en engineer som från minut 8 till minut 46 lyckas levla från 5-8 genom att vara AFK i basen och gå mellan tornen och fontänen.
Detta ger mig en infraction point för jag rapporterar detta.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 25 2012 09:59am
Quote (ReloadMaster @ Jun 25 2012 04:23pm)
Först DCar en, sen Dcar nästa. Det är då 20s kvar till matchen börjar.
Den 2a som DCar, han dcar helt.

Ingen remake.

Den första som DCar kommer tillbaka in på min lane. 4 minuter in i gamet.

Sen en engineer som från minut 8 till minut 46 lyckas levla från 5-8 genom att vara AFK i basen och gå mellan tornen och fontänen.
Detta ger mig en infraction point för jag rapporterar detta.


Som vanligt då :P
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 26 2012 06:48am
Quote (Kerzhakov @ Jun 25 2012 05:59pm)
Som vanligt då :P


Började på samma sätt idag, 0-6 Hag efter 8 minuter.
Hur svårt kan det vara att använda Blink.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 27 2012 08:03am
Quote (ReloadMaster @ Jun 26 2012 01:48pm)
Började på samma sätt idag, 0-6 Hag efter 8 minuter.
Hur svårt kan det vara att använda Blink.


Vilken mmr ligger du på?
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 27 2012 09:11am
Quote (Orvar @ Jun 27 2012 04:03pm)
Vilken mmr ligger du på?


Nu är jag 1493 tror jag.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 27 2012 09:20am
Quote (ReloadMaster @ Jun 27 2012 04:11pm)
Nu är jag 1493 tror jag.


Lust o lira lite senare? :)

Ligger på snäppet över
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 27 2012 11:08am
Quote (Orvar @ Jun 27 2012 05:20pm)
Lust o lira lite senare? :)

Ligger på snäppet över


Kanske senare, fotboll idag först :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1262263264265266329Next
Add Reply New Topic New Poll