Quote (Kerzhakov @ Jun 25 2012 04:29pm)
Vad har hänt

?
Först DCar en, sen Dcar nästa. Det är då 20s kvar till matchen börjar.
Den 2a som DCar, han dcar helt.
Ingen remake.
Den första som DCar kommer tillbaka in på min lane. 4 minuter in i gamet.
Sen en engineer som från minut 8 till minut 46 lyckas levla från 5-8 genom att vara AFK i basen och gå mellan tornen och fontänen.
Detta ger mig en infraction point för jag rapporterar detta.