d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1261262263264265404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 18 2015 08:30pm
Quote (Dreamfuel @ 19 Aug 2015 04:07)
n1


Brrorsan och jag börjar närma oss 50 nu. Ska påbörja A3 Nightmare imorgon tror vi.
Om nån hittar blizzsork / trapper gear så hör gärna av sig.


jag har arach och viper34/13 över men vill ha något i utbyte :angel:

vore fett om nån av er fick en lem från hellforge så att jag kan göra en treachery till mercjäveln!


e:
jaaaaaa :thumbsup:


This post was edited by Simon on Aug 18 2015 08:35pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Aug 18 2015 09:31pm
Quote (Simon @ 19 Aug 2015 04:30)
jag har arach och viper34/13 över men vill ha något i utbyte :angel:

vore fett om nån av er fick en lem från hellforge så att jag kan göra en treachery till mercjäveln!


e:
jaaaaaa :thumbsup:
http://i59.tinypic.com/2uqkdci.jpg


Haha vi får se imorgon. Vi lär göra typ 4 eller 5 hellforges i både NM och Hell så minst en Lem borde vi få ;)

Hade varit gött med en Wizzy, lol :P Typ den enda itemen jag faktist suktar efter. OP kniv.
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Aug 18 2015 11:31pm
By the way, ska vi ha FG trades på nya servern, eller bara ingame item vs item?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2015 12:27am
Quote (Dreamfuel @ 19 Aug 2015 07:31)
By the way, ska vi ha FG trades på nya servern, eller bara ingame item vs item?


det tycker jag att man gör som man vill :p
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Aug 19 2015 01:43am
Quote (Simon @ 19 Aug 2015 08:27)
det tycker jag att man gör som man vill :p


Undrar om vi får öppna en tradetråd här i swesub eller om den blir instalåst.


Hur mycket fg ska du ha för vipern?
eller funkar en Pul runa som byte? :)
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 19 2015 01:45am
In-game only imo ^^ Jsp som förstört hela upplevelsen med d2 ju.. DÄremot kan man "ge bort" startprylar till folk som gör nya karaktärer.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 19 2015 02:14am
Någon som lyckats hitta en Monarch än btw? :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 19 2015 02:57am
Lol! Mina 3 första runs idag resulterade i: Eth Shaft :O Gaze :D Sandstorm trecks, 2 sorc 20fcr 29str tiara :D och Tal Belt <3
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 19 2015 05:55am
Efter en semester i frankrike så är mf jävligt roligt igen B)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 19 2015 07:53am
Quote (Dreamfuel @ 19 Aug 2015 09:43)
Undrar om vi får öppna en tradetråd här i swesub eller om den blir instalåst.


Hur mycket fg ska du ha för vipern?
eller funkar en Pul runa som byte? :)


har inget behov av pul vad jag vet :p

]

Quote (Disturbedxx @ 19 Aug 2015 09:45)
In-game only imo ^^ Jsp som förstört hela upplevelsen med d2 ju.. DÄremot kan man "ge bort" startprylar till folk som gör nya karaktärer.


Håller fan med om detta ändå

Quote (Disturbedxx @ 19 Aug 2015 10:57)
Lol! Mina 3 första runs idag resulterade i: Eth Shaft :O Gaze :D Sandstorm trecks, 2 sorc 20fcr 29str tiara :D och Tal Belt <3


Helt sjukt! Ger arach för eth Shaft!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1261262263264265404Next
Add Reply New Topic New Poll