Quote (Fil @ 23 Sep 2012 20:41)
Jodå, har dock i snitt haft 2-3 timmar föreläsning per dag, sen har jag haft en period på fyra dagar där jag jobbade hemma 4-5 timmar om dagen. Dock var jag ledig samma dagar för att hinna med uppgiften.
Det är ju första kursen, men något högre tempo hade jag förväntat mig.
Oavsett vilket hade de ju kunnat slänga ihop alla veckans föreläsningar på 2-3 dagar, så att man hade kunnat planera sin egen tid bättre.
För övrigt, jag tyckte det var jävligt soft att jobba 7-16. Jag blev en morgonmänniska med tiden. Nu när jag inte jobbar ställer jag klockan på 8 och tränar innan skolan

Okej.
Jo de hade ju varit bra om de hade tryckt ihop de på några dagar istället, speciellt för folk som bor lite längre bort hinner åka hem osv.
precis, ställa klockan på 8, det är fan stor skillnad på att gå upp 8 eller 6, samma när man gick upp 7 i skolan, bara de känns stor skillnad jämfört med 6.
Nä 8 hade varit fin tid att gå upp varje dag, sen börja jobbet vid 9. och sluta typ 4, senast 5.
Quote (Fil @ 23 Sep 2012 20:41)
Jodå, har dock i snitt haft 2-3 timmar föreläsning per dag, sen har jag haft en period på fyra dagar där jag jobbade hemma 4-5 timmar om dagen. Dock var jag ledig samma dagar för att hinna med uppgiften.
Det är ju första kursen, men något högre tempo hade jag förväntat mig.
Oavsett vilket hade de ju kunnat slänga ihop alla veckans föreläsningar på 2-3 dagar, så att man hade kunnat planera sin egen tid bättre.
För övrigt, jag tyckte det var jävligt soft att jobba 7-16. Jag blev en morgonmänniska med tiden. Nu när jag inte jobbar ställer jag klockan på 8 och tränar innan skolan

Så du är också ett LotR-fan?

De är fan över 2 årsedan jag såg filmerna nu, vill se dem igen snart.