Quote (cphannes @ Jun 22 2012 12:41am)
finns det icke retards som är 1400? trodde dom iaf låg på 1600 ish
Ja, och vi lider av att folk kaxar med varandra, folk lämnar för att dom inte får en speciell lane för att en annan idiot vill vara där
osv
Lira riktigt skönt game nyss, 2 lämna för att dom inte fick vara bot då en kille sprang runt där
matchen va typ 1 timme lång, arachna/hammerstorm + jag som riftwalker
mot swift/scout/shadowblade/slith +någon till
väldigt jämnt tills alla var lvl 25, då blev det lite svårt att vara -2
e: eller jämnt och jämnt, vi dominera tills dom var 20, då blev det jämnt
This post was edited by Kerzhakov on Jun 21 2012 06:16pm