d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1259260261262263329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 17 2012 04:31am
Någon som vill spela med mig?

glider runt på 1520~ då jag spelar med polarna som är 1300-1400~, skulle tippa på att jag är 1600~ iaf :P
Pley pliz?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 17 2012 04:54am
Kan leka lite med dig senare ikväll om du supportar b)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 17 2012 11:14am
14xx här, söker icke retarderade spelare

kan joina skype så man får mer kontakt

This post was edited by Kerzhakov on Jun 17 2012 11:15am
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 21 2012 02:32pm
Den dagen det här horföretaget går udner ska jag vara den förste att dansa på deras grav.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 21 2012 02:51pm
Quote (ReloadMaster @ Jun 21 2012 09:32pm)
Den dagen det här horföretaget går udner ska jag vara den förste att dansa på deras grav.


Why mad?
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 21 2012 05:41pm
Quote (Kerzhakov @ 17 Jun 2012 18:14)
14xx  här, söker icke retarderade spelare

kan joina skype så man får mer kontakt


finns det icke retards som är 1400? trodde dom iaf låg på 1600 ish

This post was edited by cphannes on Jun 21 2012 05:41pm
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 21 2012 06:15pm
Quote (cphannes @ Jun 22 2012 12:41am)
finns det icke retards som är 1400? trodde dom iaf låg på 1600 ish


Ja, och vi lider av att folk kaxar med varandra, folk lämnar för att dom inte får en speciell lane för att en annan idiot vill vara där
osv

Lira riktigt skönt game nyss, 2 lämna för att dom inte fick vara bot då en kille sprang runt där
matchen va typ 1 timme lång, arachna/hammerstorm + jag som riftwalker
mot swift/scout/shadowblade/slith +någon till

väldigt jämnt tills alla var lvl 25, då blev det lite svårt att vara -2

e: eller jämnt och jämnt, vi dominera tills dom var 20, då blev det jämnt

This post was edited by Kerzhakov on Jun 21 2012 06:16pm
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Jun 21 2012 06:15pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 21 2012 10:51pm)
Why mad?


Bannad från forumet permanent :D

Hade rapporterat en snubbe som hette "Spis_En_Pik" Och förklarade att det var danska och vad det betydde.
Fick Infraction och "Insufficient information" typ då skrev jag ett utförligt inlägg om hur dumma i huvudet man måste vara för att inte ens förstå den enklaste informationen det gillade dom inte.
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jun 21 2012 06:54pm
Quote (Kerzhakov @ 22 Jun 2012 01:15)
Ja, och vi lider av att folk kaxar med varandra, folk lämnar för att dom inte får en speciell lane för att en annan idiot vill vara där
osv

Lira riktigt skönt game nyss, 2 lämna för att dom inte fick vara bot då en kille sprang runt där
matchen va typ 1 timme lång, arachna/hammerstorm + jag som riftwalker
mot swift/scout/shadowblade/slith +någon till

väldigt jämnt tills alla var lvl 25, då blev det lite svårt att vara -2

e: eller jämnt och jämnt, vi dominera tills dom var 20, då blev det jämnt


Det är samma på 1700-1800 också ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 22 2012 03:09pm
Quote (cphannes @ Jun 22 2012 02:54am)
Det är samma på 1700-1800 också ^^


Sluta lek innan jag blir sur på dig ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1259260261262263329Next
Add Reply New Topic New Poll