d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12526272829159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 18 2014 02:06pm
Quote (R4mses @ 18 Jun 2014 20:56)
kört 10 matcher nu blev nån rank med massa ak47or på! o märkliga guldkransar


Ba att börja klättra då ;)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 24 2014 12:54pm
gick upp till ak efter jag precis gått upp i rank (2 matcher innan lol)

gick rätt bra idag, blivit anklagad för wh/aimbot minst 2 gånger i varje match :lol:
Member
Posts: 13,077
Joined: Jun 2 2012
Gold: 281.99
Jun 25 2014 04:45am
Quote (Kerzhakov @ 24 Jun 2014 20:54)
gick upp till ak efter jag precis gått upp i rank (2 matcher innan lol)

gick rätt bra idag, blivit anklagad för wh/aimbot minst 2 gånger i varje match :lol:


Skill +headset isnt allowed bror
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 25 2014 05:54am
Quote (Coldswede @ Jun 25 2014 11:45am)
Skill +headset isnt allowed bror


Menar de haha.

sista matchen när jag avsluta genom att döda 4 själv så skrev mitt lag i teamchat att om jag ska
använda wh kan jag u alla fall försöka gömma det ^^
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 29 2014 04:40pm
mg 2 nu på troll konto, inte lirat på 5 dagar var lite trögt i början men sen satt awp'n fint.

Sjukt hur man kommer in i spelet efter ett tag och kastar siktet rakt i skallen på folk automatiskt utan att man själv riktigt hinner reagera :D
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 30 2014 06:52am
Quote (Kerzhakov @ 30 Jun 2014 00:40)
mg 2 nu på troll konto, inte lirat på 5 dagar var lite trögt i början men sen satt awp'n fint.

Sjukt hur man kommer in i spelet efter ett tag och kastar siktet rakt i skallen på folk automatiskt utan att man själv riktigt hinner reagera :D


Det är så man spelar ;)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 7 2014 11:02am
Mötte premades nyss, hur kommer det sig att 2 global och 2 av näst högst rank möter ett gäng på mg 2?

dom blev slaktade ändå ^^
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 16 2014 09:30am
De va ju kul och möta premade lag som hade 2 som tokfuska efter 4 rundor då dom insåg att dom förlora.
båda hade vac ban på kontot och dom andra hade andra konton som var vac bannade....

kul bara att vi vann sista 4 rundorna i rad när dom insåg att dom inte ville bli bannade på deras nya konton och stängde av fusk...
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jul 16 2014 10:24am
Äre svårt eller? ae det är inte så svårt va
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 20 2014 04:30am
Hur många tror ni blir boostade i cs:go?

Har spelat på mitt troll acc då mitt vanliga är bannat i 1 vecka ^_^
ända upp till dubbel ak så finns det alltid minst 1 i varje match (oftast mitt lag) som sitter på typ 2-3 kills och xx deaths som spelar som om han vore en bot..
Dessa muppar kan ju inte ta sig ur silver om dom spelat själva?
Go Back To Svenska Topic List
Prev12526272829159Next
Closed New Topic New Poll