d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1252627282936Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 03:25pm
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 11:23pm)
B..

Vi coola D-grabbar får väl komma och hälsa på någon gång då, synd att det ska vara så jäääääävla långt bara


hämta mig bara innan, klart vi ska förbi ylle!
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 22 2012 03:26pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 23:25)
hämta mig bara innan, klart vi ska förbi ylle!


Toppen, sitter i en vinröd longsleve, kommer antaligen spela lol! :D

e: har en liten julgran på datorn :)

This post was edited by Yllegarnet on Nov 22 2012 03:26pm
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 22 2012 03:47pm
Quote (PhearCIII @ 22 Nov 2012 10:00)
Rasmus, det är bara du som äter ostbågar.. :D


Jag är en man som vet sin plats i samhället och även en väldigt romantisk herre.

.. Ostbågar, de e gött de
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 22 2012 03:47pm
Varför dör du på BF3 för?
Döda dem andra istället? :bonk:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 22 2012 04:05pm
Quote (PlaaD @ 22 Nov 2012 22:47)
Varför dör du på BF3 för?
Döda dem andra istället?  :bonk:


detta

extra poäng om du dödar alla som inte försöker döda dig :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 04:09pm
Quote (Yllegarnet @ 22 Nov 2012 21:26)
Toppen, sitter i en vinröd longsleve, kommer antaligen spela lol! :D

e: har en liten julgran på datorn :)


meng, adda as1a

Quote (Yllegarnet @ 22 Nov 2012 21:22)
Sådär då var man här! Sitter på B17 på två platser som en chef! B)


jag har också 2 platser :ph34r:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 04:12pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 23:25)
hämta mig bara innan, klart vi ska förbi ylle!


Jadå, jag hämtar dig :)

Vi går efter headhunterz antar jag

Quote (PlaaD @ 22 Nov 2012 23:47)
Varför dör du på BF3 för?
Döda dem andra istället?  :bonk:


Spelar så jävla dåligt D:
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
Nov 22 2012 05:11pm
Ska fixa nått att äta! så befinner mig inte på min plats för tillfället B)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 22 2012 05:37pm
Quote (Yllegarnet @ Nov 23 2012 12:11am)
Ska fixa nått att äta! så befinner mig inte på min plats för tillfället B)


Väntar på dig här då :)
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 05:41pm
Quote (PhearCIII @ 22 Nov 2012 23:37)
Väntar på dig här då :)


vado, har du också här ?

gör som såhär. någon får vara chef och fixa en tid där alla kan samlas så slipper folk jogga runt halva ryssland.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1252627282936Next
Add Reply New Topic New Poll