☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Dreamhack Winter 2012
Prev
1
25
26
27
28
29
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6631
Replies: 357
Track Topic
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#261
Nov 22 2012 03:25pm
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 11:23pm)
B..
Vi coola D-grabbar får väl komma och hälsa på någon gång då, synd att det ska vara så jäääääävla långt bara
hämta mig bara innan, klart vi ska förbi ylle!
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#262
Nov 22 2012 03:26pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 23:25)
hämta mig bara innan, klart vi ska förbi ylle!
Toppen, sitter i en vinröd longsleve, kommer antaligen
spela
lol!
e: har en liten julgran på datorn
This post was edited by Yllegarnet on Nov 22 2012 03:26pm
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#263
Nov 22 2012 03:47pm
Quote (PhearCIII @ 22 Nov 2012 10:00)
Rasmus, det är bara du som äter ostbågar..
Jag är en man som vet sin plats i samhället och även en väldigt romantisk herre.
.. Ostbågar, de e gött de
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#264
Nov 22 2012 03:47pm
Varför dör du på BF3 för?
Döda dem andra istället?
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#265
Nov 22 2012 04:05pm
Quote (PlaaD @ 22 Nov 2012 22:47)
Varför dör du på BF3 för?
Döda dem andra istället?
detta
extra poäng om du dödar alla som inte försöker döda dig
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#266
Nov 22 2012 04:09pm
Quote (Yllegarnet @ 22 Nov 2012 21:26)
Toppen, sitter i en vinröd longsleve, kommer antaligen
spela
lol!
e: har en liten julgran på datorn
meng, adda as1a
Quote (Yllegarnet @ 22 Nov 2012 21:22)
Sådär då var man här! Sitter på B17 på två platser som en chef!
jag har också 2 platser
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#267
Nov 22 2012 04:12pm
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 23:25)
hämta mig bara innan, klart vi ska förbi ylle!
Jadå, jag hämtar dig
Vi går efter headhunterz antar jag
Quote (PlaaD @ 22 Nov 2012 23:47)
Varför dör du på BF3 för?
Döda dem andra istället?
Spelar så jävla dåligt D:
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#268
Nov 22 2012 05:11pm
Ska fixa nått att äta! så befinner mig inte på min plats för tillfället
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#269
Nov 22 2012 05:37pm
Quote (Yllegarnet @ Nov 23 2012 12:11am)
Ska fixa nått att äta! så befinner mig inte på min plats för tillfället
Väntar på dig här då
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#270
Nov 22 2012 05:41pm
Quote (PhearCIII @ 22 Nov 2012 23:37)
Väntar på dig här då
vado, har du också här ?
gör som såhär. någon får vara chef och fixa en tid där alla kan samlas så slipper folk jogga runt halva ryssland.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
25
26
27
28
29
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact