☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev
1
25
26
27
28
29
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 86303
Replies: 5441
Track Topic
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#261
May 19 2012 11:30am
Quote (Errorz @ 19 May 2012 18:14)
va köru för klass mannen
wizard female lvl 51 snart 52
har inte så himla bra eq 3.2 k dps
20 k life
dudå bro?
kör du också d3?
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#262
May 19 2012 11:49am
Quote (Ekaan @ May 19 2012 06:30pm)
wizard female lvl 51 snart 52
har inte så himla bra eq 3.2 k dps
20 k life
dudå bro?
kör du också d3?
Boosta mig klart a1 nightmare? ^^
Cp segt jue.
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#263
May 19 2012 12:16pm
Quote (Mikob @ 19 May 2012 18:49)
Boosta mig klart a1 nightmare? ^^
Cp segt jue.
kan köra azmodan runs i nm när du kommjer dit =D
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#264
May 19 2012 12:18pm
om nån vill ha guest pass så har jag 2 nycklar till det... vet inte hur länge dom funkar..men har iaf 2 ...pm är att rekomendera ^^
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#265
May 19 2012 12:20pm
Quote (kung_kanta @ May 19 2012 07:18pm)
om nån vill ha guest pass så har jag 2 nycklar till det... vet inte hur länge dom funkar..men har iaf 2 ...pm är att rekomendera ^^
Sälj i smyg, fick 30 fg styck för mina
AntonWinbladVonWalters
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold
:
41.00
Warn: 10%
#266
May 19 2012 12:24pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 18:20)
Sälj i smyg, fick 30 fg styck för mina
nha...jag är inte girig på små fg... lite rerspekt är bättre:)
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#267
May 19 2012 12:27pm
Quote (Ekaan @ May 19 2012 07:16pm)
kan köra azmodan runs i nm när du kommjer dit =D
Vet inte ens var det är
Är typ på butcher nu, ska hämta mat.
Hjälp mig om 30, k?
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#268
May 19 2012 12:42pm
http://i.imgur.com/Qhb1M.jpg
haha
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#269
May 19 2012 12:45pm
Quote (Ekaan @ May 19 2012 07:42pm)
http://i.imgur.com/Qhb1M.jpg
haha
Är det bra drops?
Lär prova nightmare om 10levlar kanske
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#270
May 19 2012 12:59pm
Quote (Mikob @ 19 May 2012 19:45)
Är det bra drops?
Lär prova nightmare om 10levlar kanske
mest blått
några gula men inget speciellt kanske en dålig runda ska köra nå mer runda nu
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
25
26
27
28
29
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact