d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12526272829545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2012 11:30am
Quote (Errorz @ 19 May 2012 18:14)
va köru för klass mannen


wizard female lvl 51 snart 52

har inte så himla bra eq 3.2 k dps
20 k life

dudå bro?
kör du också d3?
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 19 2012 11:49am
Quote (Ekaan @ May 19 2012 06:30pm)
wizard female lvl 51 snart 52

har inte så himla bra eq 3.2 k dps
20 k life

dudå bro?
kör du också d3?


Boosta mig klart a1 nightmare? ^^
Cp segt jue.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2012 12:16pm
Quote (Mikob @ 19 May 2012 18:49)
Boosta mig klart a1 nightmare? ^^
Cp segt jue.


kan köra azmodan runs i nm när du kommjer dit =D
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 12:18pm
om nån vill ha guest pass så har jag 2 nycklar till det... vet inte hur länge dom funkar..men har iaf 2 ...pm är att rekomendera ^^
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 19 2012 12:20pm
Quote (kung_kanta @ May 19 2012 07:18pm)
om nån vill ha  guest pass så har jag 2 nycklar till det... vet inte hur länge dom funkar..men har iaf 2 ...pm är att rekomendera ^^


Sälj i smyg, fick 30 fg styck för mina
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 19 2012 12:24pm
Quote (Kerzhakov @ 19 May 2012 18:20)
Sälj i smyg, fick 30 fg styck för mina




nha...jag är inte girig på små fg... lite rerspekt är bättre:)
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 19 2012 12:27pm
Quote (Ekaan @ May 19 2012 07:16pm)
kan köra azmodan runs i nm när du kommjer dit =D


Vet inte ens var det är
Är typ på butcher nu, ska hämta mat.

Hjälp mig om 30, k?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2012 12:42pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
May 19 2012 12:45pm
Quote (Ekaan @ May 19 2012 07:42pm)


Är det bra drops?
Lär prova nightmare om 10levlar kanske
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 19 2012 12:59pm
Quote (Mikob @ 19 May 2012 19:45)
Är det bra drops?
Lär prova nightmare om 10levlar kanske


mest blått
några gula men inget speciellt kanske en dålig runda ska köra nå mer runda nu
Go Back To Svenska Topic List
Prev12526272829545Next
Add Reply New Topic New Poll