d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1252627282998Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 11 2012 09:42am
Blir leksing för en kväll o drar till en polare o ser leksand möta bofors! Toppmöte i HA.. haha.. xD
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 11 2012 10:40am


Flyger som en vante :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 12 2012 02:28pm
fan vad jobbigt med sen hv kvittering.. dock extremt skönt med förlängningsvinst! samtidigt som dif torskade! och lhc torskade.. börjar ljusna lite för oss i tabellen! :P
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Jan 12 2012 02:30pm
+3 för brynäs och lhc förlora :) kan inte bli mkt bättre! alltid lika roligt o reta chefen!

This post was edited by MartinS on Jan 12 2012 02:31pm
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 12 2012 02:35pm
Quote (Teposen @ 11 Jan 2012 18:40)
http://www.youtube.com/watch?v=WjsbIwMQEbA

Flyger som en vante :D


riktigt fin tackling men skulle haft utvisning.

får inte hoppa i tackling
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 12 2012 02:55pm
Quote (orvars @ Jan 12 2012 09:35pm)
riktigt fin tackling men skulle haft utvisning.

får inte hoppa i tackling


Kanske är sant, men dock så står domaren rätt bra där :)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 13 2012 01:00am
Quote (Teposen @ 12 Jan 2012 22:55)
Kanske är sant, men dock så står domaren rätt bra där :)


aa, det var därför jag blev lite "wtf".

har själv vart domare 5år och dom säger att man verkligen inte får hoppa in i tackling.

men dom kanske släpper lite på de i högre ligor
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 13 2012 02:24am
Quote (orvars @ 13 Jan 2012 09:00)
aa, det var därför jag blev lite "wtf".

har själv vart domare 5år och dom säger att man verkligen inte får hoppa in i tackling.

men dom kanske släpper lite på de i högre ligor


Domarjävel :mad:

:D
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 13 2012 03:02am
Quote (berhemuli @ 13 Jan 2012 10:24)
Domarjävel :mad:

:D


hahaha :D
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 13 2012 04:48am
Quote (orvars @ 13 Jan 2012 11:02)
hahaha :D


Säkert mest hatade i sverige, efter SJ/SL. :O
Go Back To Svenska Topic List
Prev1252627282998Next
Add Reply New Topic New Poll