Quote (Ex1t @ Oct 17 2011 07:12pm)
allt va eriks fel
Såg denna post nu och I laughed

Quote (c00kie_m0nster @ Oct 17 2011 07:14pm)
Hoppas inte på sånt till reseten!
Äh om alla bara ser till att vara hemma i tid (JA JENS, DET ÄR DIG JAG MENAR) så ska det nog flyta på finfint

Quote (c00kie_m0nster @ Oct 17 2011 08:09pm)
Jens har min:D
Har lagt till dig
This post was edited by PhearCIII on Oct 17 2011 01:10pm