d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12526272829156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 12 2011 07:38am
9, slår silvers höger och vänster

4 gate på xel naga caverns > någons 4 gate i silver som inte ens hade 3 warpgates när jag hälsade på

B)
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 12 2011 10:31am
10 raka, sen förlorade jag några mot silvers :(
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 12 2011 11:03am
LOL

möter zerg
ser hur han tar expo, jag tar expo, bygger upp armé osv osv, börjar harassa med typ 20 stalkers o 2 collosi osv för såg han hade mutas
basetrade, han pajar hela min bas, jag skickar iväg 2 probes o bygger nexus lite random
han hittar en, men jag hinner ta alla hans byggnader :D

strong silver zerg

fick möta en gold nu, som stack direkt när vi började
zzz

This post was edited by umade on Sep 12 2011 11:05am
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 12 2011 02:07pm
umade rofl du låter jävligt rolig :P

idra streamar
http://sv.twitch.tv/eg_idra
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 12 2011 02:18pm
låg typ på golvet och garvade nyss
mötte en gold >_>
när han har 2 baser 29 scvs har jag ca 80 drones och han börjar gnälla
ojojoj
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 12 2011 03:08pm
Quote (ownyaah @ Sep 12 2011 10:07pm)
umade rofl du låter jävligt rolig :P

idra streamar
http://sv.twitch.tv/eg_idra


Han är asskön spelat DotA med han tidigare, därför jag erbjöd mig att lära han grunder :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 12 2011 03:11pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 12 2011 11:08pm)
Han är asskön spelat DotA med han tidigare, därför jag erbjöd mig att lära han grunder :P


:P

gått bra idag, vunnit mot silvers o förlorat mot silvers
pls promotion
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 12 2011 03:16pm
Quote (umade @ Sep 12 2011 11:11pm)
:P

gått bra idag, vunnit mot silvers o förlorat mot silvers
pls promotion


Det kommer, verkar ju gå kanonbra för dig :)

Jag är fast @ high platinum för tillfället.

Förlorar typ 2-3 sen blir jag arg och titlar fett vilket leder till att jag förlorar typ 8 till för att sedan logga av.

Nästa dag vinner jag 9 av 11 typ för att sedan upprepa steg 1 igen dagen efter.

oh well :P
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 12 2011 03:41pm
hamnade mot en platinum 1v1 nu :S

lose :(
Member
Posts: 1,999
Joined: Dec 27 2007
Gold: 10,597.70
Sep 12 2011 06:33pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12526272829156Next
Add Reply New Topic New Poll