Quote (berhemuli @ Dec 16 2013 11:10pm)
abuuu min syster är i berlin.. hälsa!
Quote (f10eq @ Dec 16 2013 11:13pm)
Gillar bomberjackavarianten, men gillar samtidigt inte dom där vecken som är på de flesta dunjackor. Hilfigerjackan ser skön ut men inte spec snygg. Morris har den snyggaste jackan men jag får krupp på deras jävla fula loggor, som om man var med i någon jävla lantsortsklubb för äldre pensionerade golfare.
tl;dr, ingen var bra, kolla på någon annan jacka.
edit: måste jag välja så säger jag morrisjackan.
Ty, håller med om Morrismärket, känns väldigt pretentiöst och gammalt, men de är ju bara en liten del av jackan, det är ju inte direkt märket som gjorde att jag blev sugen på jackan

Quote (PlaaD @ Dec 16 2013 11:14pm)
Köp en rock din noob.
Lårlång är GG
Känner mig lite för ung för sånt

Quote (Syndi @ Dec 16 2013 11:56pm)
2 helt klart. Morris är fett ghey.
Ska kolla på den idag igen, men den känns billigast på nåt sätt utseendemässigt, mycket fickor och skit.. Dock skön!
Quote (ankiie @ Dec 17 2013 07:36am)
fan va fula jackor. Inte värt en enda krona sen märkesbögar tar illa vid, sorry inget mot dig men detta är fan droppen.
Klart du får ha dina åsikter, jag tar inte illa upp

Och så påverkar inte märket mig speciellt mycket, men dyrare kläder brukar vara tillverkade av material av högre kvalité, en dunj acka från H&M tror jag inte blir lika varm t.ex?
Och sen så tror jag att märkeskläder spelar in på vilka man umgås med, vart man bor och hur man ser ut/klär sig generellt, man blir uppfattad på helt olika sätt beroende på sådant, bara testa att gå in i en butik i randomkläder en dag och nästa dag med dyra märkeskläder och se när du får bäst service..