d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1258259260261262404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Aug 13 2015 07:00am
Quote (Simon @ 13 Aug 2015 14:56)
haha jag kände lika men efter 25 blir fet askul :D


Boosta a2-4? :angel:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 13 2015 07:05am
Quote (SCXiao @ 13 Aug 2015 11:54)
Jaghade glömt hur tråkigt det är att levla ensam utan /p8 :(


Just därför som jag inte börjat om.. D:
Tycker tbh D2 i allmänhet är rätt tråkigt utan /p8.

This post was edited by Giraff on Aug 13 2015 07:05am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 13 2015 07:07am
Quote (SCXiao @ 13 Aug 2015 15:00)
Boosta a2-4? :angel:


javisst kommer in om 10
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,212.67
Aug 13 2015 07:18am
Quote (Simon @ 13 Aug 2015 15:07)
javisst kommer in om 10


Ska dammsuga färdigt så kommer jag B)

e; Ready!

This post was edited by SCXiao on Aug 13 2015 07:25am
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 13 2015 07:57am


Spännande att se vad detta kan vara :ph34r:

E: Mina tankar va Pul eller gul... Va thul :rofl:

This post was edited by Godis on Aug 13 2015 08:00am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 13 2015 08:02am
Quote (Godis @ 13 Aug 2015 15:57)
http://i62.tinypic.com/o5thl1.png

Spännande att se vad detta kan vara :ph34r:

E: Mina tankar va Pul eller gul... Va thul :rofl:


hahah
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 13 2015 09:19am
Quote (Godis @ 13 Aug 2015 14:57)
http://i62.tinypic.com/o5thl1.png

Spännande att se vad detta kan vara :ph34r:

E: Mina tankar va Pul eller gul... Va thul :rofl:


Om man kollar noga så ser man faktiskt strecket från ett T mellan E och S.
För långt bort för att kunna vara något annat. 8)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 13 2015 10:25am
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 13 2015 02:28pm


:ph34r:
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 13 2015 03:04pm

Ancients tog mig nog 10 minuter haha men nu är det klart :rofl:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1258259260261262404Next
Add Reply New Topic New Poll