d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1258259260261262329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
May 31 2012 06:26am
Quote (Orvar @ 31 May 2012 13:07)
Lol gieb inv så visar jag mina armadon skills


Visa skills med en no skill hero? O.o
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 08:29am
Quote (Makta @ May 31 2012 01:26pm)
Visa skills med en no skill hero? O.o


yea, thats the funneh part :o

nej men skulle kunna visa upp mig som valk eller nåt :D
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
May 31 2012 12:42pm
Quote (Orvar @ 31 May 2012 13:04)
Någon som fortf lirar?


lirar av å till
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
May 31 2012 03:45pm
Quote (Orvar @ May 31 2012 02:07pm)
Lol gieb inv så visar jag mina armadon skills


wha spelar du fortfarande :O?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 03:51pm
Quote (Brasken @ May 31 2012 07:42pm)
lirar av å till


Quote (sofft @ May 31 2012 10:45pm)
wha spelar du fortfarande :O?


pretty much som brasken

lirade 3 matcher idag, vann alla ofc B)

lirar med en irl polare hah, men en ganska gut one

Slutar alltid med att vi kickar 3:e personen för att han är helt dum i huvet, och vinner 2vs3
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
May 31 2012 04:12pm
Quote (Orvar @ May 31 2012 11:51pm)
pretty much som brasken

lirade 3 matcher idag, vann alla ofc B)

lirar med en irl polare hah, men en ganska gut one

Slutar alltid med att vi kickar 3:e personen för att han är helt dum i huvet, och vinner 2vs3


Jajuste, 3v3 playerN
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 04:23pm
Quote (sofft @ May 31 2012 11:12pm)
Jajuste, 3v3 playerN


Yea, roligare imo :)
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 16 2012 04:50pm
Kan inte logga in, får unknown error :S
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Jun 16 2012 07:12pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 16 2012 10:50pm)
Kan inte logga in, får unknown error :S

Testa att stänga av bögspärren.. =)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 17 2012 04:04am
Quote (x17 @ Jun 17 2012 03:12am)
Testa att stänga av bögspärren.. =)


Hehe, awh snap! ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1258259260261262329Next
Add Reply New Topic New Poll