☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
257
258
259
260
261
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96351
Replies: 4038
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#2581
Aug 12 2015 12:15am
Quote (Simon @ Aug 12 2015 05:07am)
såja!!!!
http://i60.tinypic.com/qodqgn.jpg
Fan va du spelar, gz
Börjar nån dag så fort jag har tid
Godis
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 10%
#2582
Aug 12 2015 03:28am
Quote (PhearCIII @ 12 Aug 2015 06:15)
Fan va du spelar, gz :D
Börjar nån dag så fort jag har tid :drool:
I'm waiting for ya
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#2583
Aug 12 2015 05:04am
Quote (Simon @ Aug 12 2015 05:07am)
såja!!!!
http://i60.tinypic.com/qodqgn.jpg
Fett!
Men är det Path of Diablo ni kör nu?
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#2584
Aug 12 2015 05:17am
Quote (ORVAR @ 12 Aug 2015 12:04)
Fett! :drool:
Men är det Path of Diablo ni kör nu?
Vanilla, på privat realm.
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2585
Aug 12 2015 05:57am
Quote (ORVAR @ 12 Aug 2015 11:04)
Fett! :drool:
Men är det Path of Diablo ni kör nu?
Pod var så jävla instabil och hade för mkt downtime så vi la typ ner det.
Langa pm till Simon.
This post was edited by Disturbedxx on Aug 12 2015 05:58am
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2586
Aug 12 2015 10:56am
ska åka till jobbet om någon timme. jag tror att min router kommer bugga ur inatt vid kl 0200 och det finns inget jag kan göra åt saken så det kommer troligtvis inte gå att connecta mellan 0200 och 0815 typ
får hålla tummarna!
Madz1
Member
Posts: 14,640
Joined: Dec 15 2009
Gold
:
1,134.00
#2587
Aug 12 2015 04:07pm
Quote (Simon @ 12 Aug 2015 06:07)
såja!!!!
http://i60.tinypic.com/qodqgn.jpg
vilken nötare asså
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,217.42
#2588
Aug 13 2015 04:54am
Jaghade glömt hur tråkigt det är att levla ensam utan /p8
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2589
Aug 13 2015 05:56am
Quote (SCXiao @ 13 Aug 2015 10:54)
Jaghade glömt hur tråkigt det är att levla ensam utan /p8 :(
Samma här.. finns Fan inge värre än ~18 till 25 ensam....
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2590
Aug 13 2015 06:56am
haha jag kände lika men efter 25 blir fet askul
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
257
258
259
260
261
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact