d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1257258259260261329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 7 2012 11:03am
CM är så kul. 15-1-15 med SR i ett lag mess kassa carrys och DW som "tank"
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 13 2012 04:59pm
Droppat 100 rating på 3 dar. Bra folk jag hamnar med! 2 vinster eller nått och resten förluster. Bäst i laget 9/10 gånger :/
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 13 2012 06:05pm
Quote (Makta @ Apr 7 2012 06:03pm)
CM är så kul. 15-1-15 med SR i ett lag mess kassa carrys och DW som "tank"


Quote (Makta @ Apr 13 2012 11:59pm)
Droppat 100 rating på 3 dar. Bra folk jag hamnar med! 2 vinster eller nått och resten förluster. Bäst i laget 9/10 gånger :/


still fun? ^^
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 13 2012 06:16pm
Quote (Orvar @ 14 Apr 2012 01:05)
still fun? ^^


Är ju inte bara CM jag kör nu men. Får med mig folk som har 0-9 innom 15 min. Är ju skamligt! Fick med mig 2 irl polare som aldrig har spelat spelet och utan hjälp så vinner dom faktiskt ibland!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 2 2012 02:55am
Droppat extremt mycket under den här långhelgen :s Borde definitivt skaffa nytt internet, samt en ny dator
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 14 2012 02:08pm
up :)

Gillar ni nya mid wars?
Member
Posts: 4,564
Joined: Apr 10 2012
Gold: 212,613.06
May 18 2012 01:49pm
jag är tempest
ha säger vafor hora korv krutnisar aba skoja senap hej a de big helveta diabla tempest ultimate fan kuk allsta fitta sug min basset's syrra djura

hjälp
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 05:04am
Någon som fortf lirar?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
May 31 2012 05:58am
Quote (Orvar @ 31 May 2012 12:04)
Någon som fortf lirar?


jao, spelar fortf i topplag ^^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 31 2012 06:07am
Quote (pawa @ May 31 2012 12:58pm)
jao, spelar fortf i topplag ^^


Lol gieb inv så visar jag mina armadon skills
Go Back To Svenska Topic List
Prev1257258259260261329Next
Add Reply New Topic New Poll