d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1256257258259260329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 2 2012 05:18am
fungerar måndag-onsdag?
vi lär inte behöva en vecka på oss för att spela ett par matcher som man skulle kunna få bortgjort på en kväll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 2 2012 05:25am
Quote (d0oh @ Apr 2 2012 12:18pm)
fungerar måndag-onsdag?
vi lär inte behöva en vecka på oss för att spela ett par matcher som man skulle kunna få bortgjort på en kväll


idk really

men va sa vi? BP eller BD?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 2 2012 05:29am
Quote (Orvar @ 2 Apr 2012 12:25)
idk really

men va sa vi? BP eller BD?


bd
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 2 2012 06:58am
HoN turneringen

Lmk om ni ser något jag gjort fel
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 3 2012 02:06am
Lir? Nu. Snabba.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 3 2012 02:06am
Quote (vandalen @ Apr 3 2012 09:06am)
Lir? Nu. Snabba.


Ska precis dra iväg till skolan ;) soz bre
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Apr 3 2012 02:15am
Quote (Orvar @ Apr 3 2012 08:06am)
Ska precis dra iväg till skolan ;) soz bre


Skola är för kids. Hon >
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 3 2012 06:33am
Quote (Orvar @ 3 Apr 2012 09:06)
Ska precis dra iväg till skolan ;) soz bre


Kort skoldag? Såg dig online för 1 timme sedan :angry:
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Apr 3 2012 07:42am
Quote (Makta @ Apr 3 2012 02:33pm)
Kort skoldag? Såg dig online för 1 timme sedan :angry:


haha xD Orvar busted for skolking? :D

This post was edited by sofft on Apr 3 2012 07:43am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 3 2012 10:02am
Nejdå, har bara ett extremt kasst schema :lol:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1256257258259260329Next
Add Reply New Topic New Poll