d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1255256257258259404Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2015 02:20am
Quote (Disturbedxx @ 11 Aug 2015 08:14)


Det där förklarar inte mycket för mig!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 11 2015 02:36am
Quote (Godis @ 11 Aug 2015 08:20)
Det där förklarar inte mycket för mig!


Öppna kör, skriv cmd, högerklicka på ikonen och öppna som admin. Skriv telenet ip:t som jag skickade. Då kan ni se om servern är uppe eller inte.

Följ guiden för att installera telenet.

https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc771275(v=ws.10).aspx#bkmk_installVista

This post was edited by Disturbedxx on Aug 11 2015 02:37am
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 11 2015 02:50am
e; nvm

This post was edited by Giraff on Aug 11 2015 02:50am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 11 2015 05:05am
som giraff skrev så blev det nåt knas inatt, var inte bara d2 servern som slutade funka utan andra grejer också så jag tror det var nån update som förstörde. ska försöka fixa det nu!

e: ser ut att bli en formatering med nytt windows på samma gång. håll ut nån timme så blir det här skitbra =)

This post was edited by Simon on Aug 11 2015 05:25am
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2015 05:42am
Quote (Simon @ 11 Aug 2015 11:05)
som giraff skrev så blev det nåt knas inatt, var inte bara d2 servern som slutade funka utan andra grejer också så jag tror det var nån update som förstörde. ska försöka fixa det nu!

e: ser ut att bli en formatering med nytt windows på samma gång. håll ut nån timme så blir det här skitbra =)


Kanoners! ser fram emot lite hc :ph34r:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 11 2015 05:46am
Quote (Godis @ 11 Aug 2015 13:42)
Kanoners! ser fram emot lite hc :ph34r:


tror pingen kommer vara bättre än på battle.net =)
för mig är det som singleplayer. disturbed hade 16 ping eller nåt och det borde ni andra också ha
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 11 2015 06:49am
nu är allt nyinstallerat men samma problem
kan connecta via lan men inte via nätet,kan vara routern som jävlas hehe
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 11 2015 07:14am
Quote (Simon @ 11 Aug 2015 12:49)
nu är allt nyinstallerat men samma problem
kan connecta via lan men inte via nätet,kan vara routern som jävlas hehe


Open dem ports!
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2015 07:18am
Quote (Disturbedxx @ 11 Aug 2015 13:14)
Open dem ports!


håller med här :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 11 2015 07:25am
ja men de är självklart öppnade :D
funkade ju igår!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1255256257258259404Next
Add Reply New Topic New Poll