Quote (Orvar @ 1 Apr 2012 21:24)
Jag hostar en imorgon tror jag, låter den ligga uppe ett tag, beroende på hur snabbt signar upp
Men sen så är jag borta fredag-måndag, så antingen kör ni utan mig, eller så börjar vi på tisdag nästa vecka
Sen tänkte jag att 50% av osten går till det vinnande laget
35% till lag nr 2
15% till lag nr 3
Jag lär själv lägga in lite fg, men beror också på hur mycket ni lägger in
Och antingen så skaffar vi en medatior som håller fgn, eller så gör jag det
Gimme lite åsikter plox
Pro mediator here! Snor bara 99%.