d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1255256257258259329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 1 2012 09:07am
Kan man byta avatar utan att välja hero? Fixade en ny till SR men vill inte välja den dirr så dom jag möter tar counters!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 1 2012 09:17am
Quote (Makta @ Apr 1 2012 04:07pm)
Kan man byta avatar utan att välja hero? Fixade en ny till SR men vill inte välja den dirr så dom jag möter tar counters!


Nepp, men du kan ju klicka på den lilla saken nere i vänstra hörnet (på bilden), sen vänta tills det är 1-2 sekunder kvar o BAM, klicka
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 1 2012 09:48am
Quote (Orvar @ 1 Apr 2012 16:17)
Nepp, men du kan ju klicka på den lilla saken nere i vänstra hörnet (på bilden), sen vänta tills det är 1-2 sekunder kvar o BAM, klicka


"Råkar" ofta minimera och missa det :angry:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 1 2012 11:33am
"It's over.. CC!"

34-32 ellet nått och 2 av våra heros var late game.. Dom acceptera ändå -_- Fittnoobs överallt!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 1 2012 02:24pm
Jag hostar en imorgon tror jag, låter den ligga uppe ett tag, beroende på hur snabbt signar upp

Men sen så är jag borta fredag-måndag, så antingen kör ni utan mig, eller så börjar vi på tisdag nästa vecka

Sen tänkte jag att 50% av osten går till det vinnande laget
35% till lag nr 2
15% till lag nr 3

Jag lär själv lägga in lite fg, men beror också på hur mycket ni lägger in

Och antingen så skaffar vi en medatior som håller fgn, eller så gör jag det

Gimme lite åsikter plox
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Apr 1 2012 02:29pm
Quote (Orvar @ 1 Apr 2012 21:24)
Jag hostar en imorgon tror jag, låter den ligga uppe ett tag, beroende på hur snabbt signar upp

Men sen så är jag borta fredag-måndag, så antingen kör ni utan mig, eller så börjar vi på tisdag nästa vecka

Sen tänkte jag att 50% av osten går till det vinnande laget
35% till lag nr 2
15% till lag nr 3

Jag lär själv lägga in lite fg, men beror också på hur mycket ni lägger in

Och antingen så skaffar vi en medatior som håller fgn, eller så gör jag det

Gimme lite åsikter plox


Pro mediator here! Snor bara 99%.
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 1 2012 03:07pm
Quote (Makta @ Apr 1 2012 09:29pm)
Pro mediator here! Snor bara 99%.


Kan som sagt skaffa en mediator om det är nödvändigt xd
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Apr 2 2012 12:49am
Jag kan gå all-in med mina FG, det är lugnt.. varsågod

Jag är borta nästa torsdag - måndag så vore grymt om vi kunde köra innan dess
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Apr 2 2012 02:27am
jag har inget fg ^^ och är borta onsdag -> måndag och innan dess har jag inte riktigt tid =( kan vi inte ta det nästa vecka? :P
€ håll ögonen på honcast i veckan ^^ tror de kommer replay-casta min klan vs fnatic

This post was edited by pawa on Apr 2 2012 02:29am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Apr 2 2012 04:52am
Quote (pawa @ Apr 2 2012 09:27am)
jag har inget fg ^^ och är borta onsdag -> måndag och innan dess har jag inte riktigt tid =( kan vi inte ta det nästa vecka? :P
€ håll ögonen på honcast i veckan ^^ tror de kommer replay-casta min klan vs fnatic


Tycker vi tare efter jag med

Gieb inv till klan? (y) jag e numbah one mid
Go Back To Svenska Topic List
Prev1255256257258259329Next
Add Reply New Topic New Poll