d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1254255256257258404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Aug 11 2015 12:29am
Quote (Simon @ 10 Aug 2015 23:09)
NU FUNKAREEEEEEEE!!!!
lär göra om lite configs bara sen pmar jag alla som visat intresse här hur ni gör för att connecta :D


Unable to connect :angry: Lär kanske installera om d2 eftersom jag har (hade) path of diablo,
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 11 2015 12:33am
Quote (SCXiao @ 11 Aug 2015 07:29)
Unable to connect :angry: Lär kanske installera om d2 eftersom jag har (hade) path of diablo,


Nej, man kunde ändå connecta - bara att stashet såg större ut men inte gick att använda, samt att skillsen såg moddade ut.
Tvekar dock på att de var det.

Var något som började strula med någon windows update kl ~03, efter det verkade det som att Simon funtade på att dissa att köra realm. D:
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Aug 11 2015 12:38am
Quote (Giraff @ 11 Aug 2015 08:33)
Nej, man kunde ändå connecta - bara att stashet såg större ut men inte gick att använda, samt att skillsen såg moddade ut.
Tvekar dock på att de var det.

Var något som började strula med någon windows update kl ~03, efter det verkade det som att Simon funtade på att dissa att köra realm. D:


:zzz:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 11 2015 12:53am
Kan ni Chillaton tills i eftermiddag med nya chars eller? Så vi kan kötta tsm :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 11 2015 12:59am
Quote (Disturbedxx @ 11 Aug 2015 07:53)
Kan ni Chillaton tills i eftermiddag med nya chars eller? Så vi kan kötta tsm :)


Det är ju upp till Simon om vi skall kunna skapa chars och/eller spela över huvudtaget så...
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2015 01:11am
Så om jag hänger med i svängarna så funkar det inte just nu?
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Aug 11 2015 01:11am
Quote (Godis @ 11 Aug 2015 08:11)
Så om jag hänger med i svängarna så funkar det inte just nu?


Korrekt.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,067.72
Aug 11 2015 01:47am
Installerat om d2 nu varför funkar det inte?
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 11 2015 01:59am
Quote (SCXiao @ 11 Aug 2015 07:47)
Installerat om d2 nu varför funkar det inte?


servern är inte uppe om jag har förstått det rätt!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 11 2015 02:14am
Quote (Godis @ 11 Aug 2015 07:59)
servern är inte uppe om jag har förstått det rätt![/QUOTE

]öppna cmd->
telnet 178.174.159.37 8888
Go Back To Svenska Topic List
Prev1254255256257258404Next
Add Reply New Topic New Poll