d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1254255256257258329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 30 2012 12:07am
Quote (Orvar @ Mar 30 2012 06:50am)
Klart du har en poäng, men finns ju gubbar som är op pushers as well tex midas eller pollywog


Man får picka någon som kan vinna lanen och spela bättre.

Alternativet är att man automatiskt vinner gamet genom att stå och göra ingenting i en halvtimme.

eller banna dom gubbarna.

This post was edited by Svartermetalisk on Mar 30 2012 12:12am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 30 2012 05:45am
ska vi höja till 5 kills? tre känns lite när det kommer till 2on2
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Mar 30 2012 06:00am
Håller med, 5 känns lagomt
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Mar 30 2012 07:37am
Instämmer, 5 it is! :)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 30 2012 07:53am
när ska den hållas? söndag 8/4 18:00 ?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 30 2012 10:27am
Quote (pawa @ Mar 30 2012 02:53pm)
när ska den hållas? söndag 8/4 18:00 ?


kan inte själv då, men sure I guess
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 30 2012 11:47am
Quote (Orvar @ 30 Mar 2012 17:27)
kan inte själv då, men sure I guess


föreslog en tid jag kunde bara ^^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 30 2012 12:06pm
Quote (pawa @ Mar 30 2012 06:47pm)
föreslog en tid jag kunde bara ^^


Lirar tennis mellan 18 och 19, så 20.00 kanske skulle kunna funka

hinner lira innan det också dock

Sen kan jag i princip närsomhelst

Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 30 2012 12:31pm
Quote (Orvar @ 30 Mar 2012 19:06)
Lirar tennis mellan 18 och 19, så 20.00 kanske skulle kunna funka

hinner lira innan det också dock

Sen kan jag i princip närsomhelst


20:00 har jag ESL-game ^^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 30 2012 12:36pm
Quote (pawa @ Mar 30 2012 07:31pm)
20:00 har jag ESL-game ^^


Lite osäker på exakt vad det är, men antar att det är klan-game eller något liknande? ^^

sen får vi ju se hur många som signar upp, alla behöver ju inte köra samtidigt, kan ha det över en vecka eller något
Go Back To Svenska Topic List
Prev1254255256257258329Next
Add Reply New Topic New Poll