d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1253254255256257404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2015 09:38am
Quote (SCXiao @ 8 Aug 2015 16:43)
Vanilla som i Classic? Annars hade ju 1.08 lod varit skoj :D


nej alltså legit realm utan mods så får man lira vad man vill (cl/exp/hc/sc/l/nl) :D
nyaste patchen imo!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 8 2015 11:31am
Quote (Simon @ Aug 8 2015 03:01pm)
är det någon som vet om det är svårt att smälla upp en egen realm?
jag skulle kunna ha en server igång 24/7 för swesub&friends om folk var intresserade men då är det vanilla som gäller (imo)



Jag är definitivt på, oavsett vilken patch
Kan lätt få tag på en drös till som vill spela så
Member
Posts: 16,816
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,422.00
Aug 9 2015 04:31am
jag är på! poe online :O

This post was edited by enterman on Aug 9 2015 04:31am
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 9 2015 05:41am
Jag skulle lätt lira också :D Plus legit :ph34r:
Member
Posts: 14,640
Joined: Dec 15 2009
Gold: 1,134.00
Aug 10 2015 01:17pm
jag är lätt på också
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 10 2015 01:21pm
allt är fixat och klart

förutom en sak som jag inte hittar en lösning på :) får se om det blir av haha
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,217.42
Aug 10 2015 01:59pm
Nu när man äntligen kunde logga in så gick det inte att göra games -_-
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 10 2015 02:02pm
Quote (SCXiao @ 10 Aug 2015 19:59)
Nu när man äntligen kunde logga in så gick det inte att göra games -_-


Jag har typ lagt ner PoD, servern är för instabil och snart är Smn klar med sin :) 16ms ^^
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 10 2015 03:09pm
NU FUNKAREEEEEEEE!!!!
lär göra om lite configs bara sen pmar jag alla som visat intresse här hur ni gör för att connecta :D
Member
Posts: 14,640
Joined: Dec 15 2009
Gold: 1,134.00
Aug 10 2015 04:54pm
Quote (Simon @ 10 Aug 2015 23:09)
NU FUNKAREEEEEEEE!!!!
lär göra om lite configs bara sen pmar jag alla som visat intresse här hur ni gör för att connecta :D


Acc: Madz

e jag
Go Back To Svenska Topic List
Prev1253254255256257404Next
Add Reply New Topic New Poll