Quote (Simon @ Aug 8 2015 03:01pm)
är det någon som vet om det är svårt att smälla upp en egen realm?
jag skulle kunna ha en server igång 24/7 för swesub&friends om folk var intresserade men då är det vanilla som gäller (imo)
Jag är definitivt på, oavsett vilken patch
Kan lätt få tag på en drös till som vill spela så