d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1253254255256257329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Mar 29 2012 01:37pm
BD > All imo
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 29 2012 01:41pm
Quote (Orvar @ 29 Mar 2012 13:53)
Grimms crossing, sd, runor >  imo


????? hur blir SD balanserat eller taktiskt överhuvudtaget? kommer ju avgöras på lotto... samma gäller runor, får någon en DD kan det ju vara över bara på det :/
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 02:00pm
Quote (pawa @ Mar 29 2012 08:41pm)
????? hur blir SD balanserat eller taktiskt överhuvudtaget? kommer ju avgöras på lotto... samma gäller runor, får någon en DD kan det ju vara över bara på det :/


hm, true I guess ^^

men på o köra grimms crossing bd inga runor ingen skog?

vi borde göra en poll, men en massa rands lär votea då >:(
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Mar 29 2012 02:03pm
man borde få skoga imo, får inte stort övertag genom skogen och är otroligt enkelt att ganka i skogen på grimms ändå
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Mar 29 2012 02:09pm
Inte grimms iaf, vi kör vanliga mappen, inga runor, bd, ingen skog imo eller?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 29 2012 02:26pm
skog blir väldigt konstigt... då kan du ju dra cthul+plague, megadenya hela tiden+cthul tar creep i skogen = massa mer xp
så får man snabbare lvl6

använder ults

GG
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 03:24pm
Okey fine ^^

Forest of caldavar aka 5v5 mappen
Ingen skog
Inga runor
BD

Btw, vore roligare att köra färdigt hela matchen tbh

Va tycker ni?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Mar 29 2012 05:01pm
Quote (Orvar @ Mar 29 2012 10:24pm)
Okey fine ^^

Forest of caldavar aka 5v5 mappen
Ingen skog
Inga runor
BD

Btw, vore roligare att köra färdigt hela matchen tbh

Va tycker ni?


Att köra färdigt funkar aldrig bra, det blir extremt konstigt i fall som t.ex int gubbar som dominerat sönder early och pushat två torn mot str gubbar som har AoE spell

Så fort man kommer till sista tornet innan racks blir det omöjligt för int gubben att vinna för str gubben kommer stå och spamma spells ii creeps konstant och int gubben kan inte anfalla highground in i tIII torn så det enda str gubben behöver göra är att vänta in diverse odödlighetsitem som HotBL och
vinna gamet superlate går han oom eller får lågt hp av för mkt blood chalcie spam är det 2 sek till fountain.

Det är sjukt tråkigt.

Vill man att bästa man ska vinna är först till 3 kills eller 2 torn det enda som funkar

This post was edited by Svartermetalisk on Mar 29 2012 05:03pm
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Mar 29 2012 08:17pm
ni kan val vanta tills jag kommer hem :(? Juni
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 11:50pm
Quote (Svartermetalisk @ Mar 30 2012 12:01am)
Att köra färdigt funkar aldrig bra, det blir extremt konstigt i fall som t.ex int gubbar som dominerat sönder early och pushat två torn mot str gubbar som har AoE spell

Så fort man kommer till sista tornet innan racks blir det omöjligt för int gubben att vinna för str gubben kommer stå och spamma spells ii creeps konstant  och int gubben kan inte anfalla highground in i tIII torn så det enda str gubben behöver  göra är att vänta in diverse odödlighetsitem som HotBL och
vinna gamet superlate går han oom eller får lågt hp av för mkt blood chalcie spam är det 2 sek till fountain.

Det är sjukt tråkigt.

Vill man att bästa man ska vinna är först till 3 kills eller 2 torn det enda som funkar


Klart du har en poäng, men finns ju gubbar som är op pushers as well tex midas eller pollywog
Go Back To Svenska Topic List
Prev1253254255256257329Next
Add Reply New Topic New Poll