Quote (Orvar @ Mar 29 2012 10:24pm)
Okey fine ^^
Forest of caldavar aka 5v5 mappen
Ingen skog
Inga runor
BD
Btw, vore roligare att köra färdigt hela matchen tbh
Va tycker ni?
Att köra färdigt funkar aldrig bra, det blir extremt konstigt i fall som t.ex int gubbar som dominerat sönder early och pushat två torn mot str gubbar som har AoE spell
Så fort man kommer till sista tornet innan racks blir det omöjligt för int gubben att vinna för str gubben kommer stå och spamma spells ii creeps konstant och int gubben kan inte anfalla highground in i tIII torn så det enda str gubben behöver göra är att vänta in diverse odödlighetsitem som HotBL och
vinna gamet superlate går han oom eller får lågt hp av för mkt blood chalcie spam är det 2 sek till fountain.
Det är sjukt tråkigt.
Vill man att bästa man ska vinna är först till 3 kills eller 2 torn det enda som funkar
This post was edited by Svartermetalisk on Mar 29 2012 05:03pm