d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1252253254255256404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 7 2015 01:42pm
pingen blev ju inte direkt bättre av att man sitter på mobilens internet... verkar inte bli nå path of diablo på jobbet :p
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 7 2015 03:59pm
Quote (Simon @ 7 Aug 2015 19:42)
pingen blev ju inte direkt bättre av att man sitter på mobilens internet... verkar inte bli nå path of diablo på jobbet :p


Jag kunde inte tela förut pga hög ping.. Blev Fan gslen
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 7 2015 04:31pm
Quote (Disturbedxx @ 7 Aug 2015 23:59)
Jag kunde inte tela förut pga hög ping.. Blev Fan gslen


det funkar bättre för mig nu, har lirat i typ 2 timmar. hittat mal. saknas "bara" lo nu för grief lölz
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Aug 7 2015 05:12pm
Quote (Simon @ 7 Aug 2015 22:31)
det funkar bättre för mig nu, har lirat i typ 2 timmar. hittat mal. saknas "bara" lo nu för grief lölz


Fortitude då?!?!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 7 2015 05:32pm
Quote (Disturbedxx @ 8 Aug 2015 01:12)
Fortitude då?!?!


tids nog!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 7 2015 08:52pm
Fan, path of diablo låter som en riktig höjdare

Funderar på att ge det ett försök :]
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 8 2015 07:14am
Unable to connect :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2015 07:48am
Quote (SCXiao @ 8 Aug 2015 15:14)
Unable to connect :(


meh! funkar det inte till ikväll när jag e på jobbet lackar jag ur :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Aug 8 2015 08:01am
är det någon som vet om det är svårt att smälla upp en egen realm?
jag skulle kunna ha en server igång 24/7 för swesub&friends om folk var intresserade men då är det vanilla som gäller (imo)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Aug 8 2015 08:43am
Quote (Simon @ 8 Aug 2015 16:01)
är det någon som vet om det är svårt att smälla upp en egen realm?
jag skulle kunna ha en server igång 24/7 för swesub&friends om folk var intresserade men då är det vanilla som gäller (imo)


Vanilla som i Classic? Annars hade ju 1.08 lod varit skoj :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1252253254255256404Next
Add Reply New Topic New Poll