☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
252
253
254
255
256
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96331
Replies: 4038
Track Topic
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2531
Aug 7 2015 01:42pm
pingen blev ju inte direkt bättre av att man sitter på mobilens internet... verkar inte bli nå path of diablo på jobbet
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2532
Aug 7 2015 03:59pm
Quote (Simon @ 7 Aug 2015 19:42)
pingen blev ju inte direkt bättre av att man sitter på mobilens internet... verkar inte bli nå path of diablo på jobbet :p
Jag kunde inte tela förut pga hög ping.. Blev Fan gslen
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2533
Aug 7 2015 04:31pm
Quote (Disturbedxx @ 7 Aug 2015 23:59)
Jag kunde inte tela förut pga hög ping.. Blev Fan gslen
det funkar bättre för mig nu, har lirat i typ 2 timmar. hittat mal. saknas "bara" lo nu för grief lölz
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#2534
Aug 7 2015 05:12pm
Quote (Simon @ 7 Aug 2015 22:31)
det funkar bättre för mig nu, har lirat i typ 2 timmar. hittat mal. saknas "bara" lo nu för grief lölz
Fortitude då?!?!
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2535
Aug 7 2015 05:32pm
Quote (Disturbedxx @ 8 Aug 2015 01:12)
Fortitude då?!?!
tids nog!
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#2536
Aug 7 2015 08:52pm
Fan, path of diablo låter som en riktig höjdare
Funderar på att ge det ett försök :]
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#2537
Aug 8 2015 07:14am
Unable to connect
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2538
Aug 8 2015 07:48am
Quote (SCXiao @ 8 Aug 2015 15:14)
Unable to connect :(
meh! funkar det inte till ikväll när jag e på jobbet lackar jag ur
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2539
Aug 8 2015 08:01am
är det någon som vet om det är svårt att smälla upp en egen realm?
jag skulle kunna ha en server igång 24/7 för swesub&friends om folk var intresserade men då är det vanilla som gäller (imo)
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,082.42
#2540
Aug 8 2015 08:43am
Quote (Simon @ 8 Aug 2015 16:01)
är det någon som vet om det är svårt att smälla upp en egen realm?
jag skulle kunna ha en server igång 24/7 för swesub&friends om folk var intresserade men då är det vanilla som gäller (imo)
Vanilla som i Classic? Annars hade ju 1.08 lod varit skoj
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
252
253
254
255
256
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact