Quote (Orvar @ 29 Mar 2012 10:20)
Borde man lägga in lite fg för platserna 1, 2 och 3?
Isåfall får ni också bidra med lite fg

E/ jo, lutar mot grimms crossing iaf
Bör det vara BD, SD eller BP btw?
bd imo... BP är för få bans och för många heroes för att köra 2vs2.
sen har jag inget fg. Och imo så ska vanliga banan köras och only mid 2vs2 (så är det först till att döda den andres torn eller 3 kills)+inga wood heroes allowed eller runes