d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1252253254255256329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 28 2012 09:57am
är det en intern tour som det språkas om?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 28 2012 09:58am
Quote (Charlieone @ Mar 28 2012 04:57pm)
är det en intern tour som det språkas om?


Yea, I guess

Alla på jsp, och irl m8s som inte har jsp as well imo

E/ bara svenskar

This post was edited by Orvar on Mar 28 2012 09:59am
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 28 2012 11:38am
Quote (Orvar @ Mar 28 2012 03:58pm)
Yea, I guess

Alla på jsp, och irl m8s som inte har jsp as well imo

E/ bara svenskar


kåkå,

skulle ha tid om detta skulle ske över påskhelgen
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Mar 28 2012 12:35pm
Quote (d0oh @ Mar 28 2012 12:06pm)
om vi kan hitta tillräckligt många som är med så borde det inte vara speciellt svårt att styra upp en 2v2 tour...


we go? Que?
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Mar 29 2012 12:27am
låter trevligt! grim's crossing då eller?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 03:20am
Borde man lägga in lite fg för platserna 1, 2 och 3?

Isåfall får ni också bidra med lite fg ;)

E/ jo, lutar mot grimms crossing iaf

Bör det vara BD, SD eller BP btw?

This post was edited by Orvar on Mar 29 2012 03:21am
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Mar 29 2012 03:40am
Quote (Orvar @ 29 Mar 2012 10:20)
Borde man lägga in lite fg för platserna 1, 2 och 3?

Isåfall får ni också bidra med lite fg ;)

E/ jo, lutar mot grimms crossing iaf

Bör det vara BD, SD eller BP btw?


bd imo... BP är för få bans och för många heroes för att köra 2vs2.

sen har jag inget fg. Och imo så ska vanliga banan köras och only mid 2vs2 (så är det först till att döda den andres torn eller 3 kills)+inga wood heroes allowed eller runes
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2012 06:53am
Quote (pawa @ Mar 29 2012 10:40am)
bd imo... BP är för få bans och för många heroes för att köra 2vs2.

sen har jag inget fg. Och imo så ska vanliga banan köras och only mid 2vs2 (så är det först till att döda den andres torn eller 3 kills)+inga wood heroes allowed eller runes


Grimms crossing, sd, runor > imo
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Mar 29 2012 11:36am
Quote (sofft @ Mar 28 2012 07:35pm)
we go? Que?


si, ez win ;)
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Mar 29 2012 01:26pm
Quote (Orvar @ Mar 29 2012 12:53pm)
Grimms crossing, sd, runor >  imo


lol nej,

apomnp

also, succubus autoban

This post was edited by Charlieone on Mar 29 2012 01:27pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1252253254255256329Next
Add Reply New Topic New Poll